خبرگزاری کار ایران

هم نیروی انتظامی مخالف بود هم مردم؛

تحصن دلواپسان مقابل مجلس پایان یافت

تحصن دلواپسان در اعتراض به توافق هسته‌ای ایران و گروه ۵+۱ و متن برجام مقابل مجلس پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ جمع سی نفره‌ای که تحت عنوان تحصن چندروزه مقابل مجلس شورای اسلامی حضور داشتند٬ بعد از استقبال سرد مردم با قرائت بیانیه پایانی به این تحصن پایان دادند.

نیروی انتظامی با حضور در محل تجمع این چندنفر که اصرار بر ادامه تجمع بودند را متفرق کرد و سردار حسین ساجدی‌نیا با حضور در محل با گفت‌وگو چهره‌به‌چهره با تجمع‌کنندگان از آنها خواست هرچه زودتر به اجتماع خود پایان دهند

از صبح امروز نیز نیروهای یگان امداد پلیس تهران بزرگ با حضور در اطراف مجلس شورای اسلامی از عبور افراد از خیابان مردم و مجاهدین اسلام واقع در ضلع شرقی و شمالی مجلس جلوگیری کردند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مورد این تجمع گفته بود: نیروی انتظامی بر مدار قانون عمل می‌کند. هیچ گروهی بدون مجوز اجازه تجمع ندارد. شب گذشته شورای تامین استان تهران تشکیل شد و مصوباتی داشته که پس از ابلاغ مصوبات همکاران ما در تهران بزرگ طبق مصوبات شورای تامین عمل می‌کنند.

فرماندار تهران روز گذشته این اجتماع را غیرقانونی خواند ‌از آنها خواست تا از ادامه این کار که موجب سد معبر و اخلال در آمد و شد مقابل مجلس شورای اسلامی شده خودداری کنند.

روز جمعه بعضی از طرفداران تحصن با حضور در نمازجمعه تهران از مردم می‌خواستند روز شنبه عصر و یک شنبه صبح در تجمع علیه برجام مقابل مجلس حضور داشته باشند.

کد خبر : ۳۱۰۱۲۵