خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد:

احداث درمانگاه تخصصی ارتش در ایوان

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از احداث درمانگاه تخصصی در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر «احمدرضا پوردستان» در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در محل فرمانداری ایوان اظهار کرد: رشادت‌ها و مرزداری مردم شهرستان ایوان در طول 8 سال دفاع مقدس برای همگان آشکار و روشن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم ایوان در طول 8 سال دفاع مقدس ضمن حضور مستمر در جبهه‌ها، پشتیبان خوبی برای نیروهای مسلح به ویژه ارتش بودند.

وی با اشاره به اینکه هر گونه ارائه خدمت برای مردم این دیار را وظیفه خود می‌دانیم خاطر نشان کرد: مردمان این خطه از ایران اسلامی در طول سالیان دفاع مقدس مرزدارانی حقیقی بودند و به شایستگی از وجب به وجب خاک این دیار حفاظت کردند.

پوردستان در ادامه به احداث درمانگاه تخصصی در شهر ایوان اشاره و عنوان کرد: این درمانگاه توسط موسسه خیریه «فرزندان صالح فرداساز تهران» در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در 3 طبقه احداث خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تشریح بخش‌های مختلف این درمانگاه تخصصی تصریح کرد: این درمانگاه شامل بخش‌های اورژانس، کلینیک، پاراکلینیک، سوئیت‌های پزشکان و سالن اجتماعات به منظور آموزش‌های همگانی است.

وی با بیان اینکه اعتبار اولیه این درمانگاه 100 میلیارد ریال است یادآور شد: کارهای فنی و نظارتی ساخت این درمانگاه تخصصی بر عهده ارتش جمهوری اسلامی ایران است که زمین آن در شهر ایوان آماده شده و تنها پروانه ساخت آن باقی مانده که مقرر شده این مهم نیز مرتفع شود.

پوردستان اضافه کرد: هدف از ساخت این درمانگاه علاوه بر مباحث آموزشی، ارائه خدمات استاندارد و تخصصی پزشکی به مردم و همچنین کمک‌رسانی در مواقع ضروری و حوادث غیرمترفبه است.

«حسین کلانتری» معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت:وی با بیان اینکه تقدیم 364 شهید از این منطقه به انقلاب اسلامی مصداق بارز این مدعاست افزود: این ایثار و فداکاری‌ها تنها گوشه‌ای از رشادت‌های مردم شهیدپرور شهرستان ایوان است.

کد خبر : ۲۹۶۰۰۴