خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری‌همدانی:

رفتار طرف مقابل در روند اجرای توافقنامه هسته‌ای رصد شود

استاندار خراسان رضوی با آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایلنا، آیت‌الله نوری‌همدانی در این دیدار با اشاره به وجود مضجع شریف رضوی در مشهد مقدس، اظهار کرد: سالانه شاهد تردد خیل عظیم مشتاقان زیارت بارگاه منور حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) به این کلانشهر هستیم.

‌وی ساماندهی و مدیریت امور زائران و ارتقای خدمت رسانی به آنان را مورد تاکید قرار داد و افزود: خدمت در استانی که منتسب به امام رضا (ع) است توفیقی برای کارگزاران محسوب می‌شود که باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

‌این مرجع تقلید گفت: توجه به نیازهای زائران و رفع احتیاجات آنان در حوزه‌های مختلف نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و همکاری تمام دستگاه‌ها‌ست که باید در این راستا تلاش ویژه‌ای شود.

‌آیت‌الله نوری‌همدانی به پیروزی کشورمان در مذاکرات هسته‌ای اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه به دنبال ساخت سلاح‌های کشتار جمعی نبوده و نیست.

‌وی هوشیاری و دقت عمل تیم مذاکره کننده را ضروری دانست و افزود: در فرآیند اجرای توافق نامه باید رفتار طرف مقابل رصد شود و تحت هیچ شرایط مواردی را که باعث خدشه‌دار شدن عزتمان باشد قبول نخواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی: توفیق دولت در دیپلماسی خارجی و مذاکرات هسته‌ای قابل ستایش است

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی نیز اظهار کرد: همواره از منویات بزرگان در ارائه خدمت بهتر به زائران و مجاوران استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که دغدغه‌های مراجع بزرگوار در موضوعات مختلف مشهد مقدس به جا است و برای رفع این چالش‌ها اقدامات موثری صورت گرفته، افزود: خواهان دعای خیر برای حصول توفیق در این مسیر هستیم.

استاندار خراسان رضوی توفیقات دولت در حوزه دیپلماسی خارجی و مذاکرات هسته‌ای را قابل ستایش دانست و گفت: در دیدار اخیر با برخی از مراجع عظام در مشهد، این بزرگواران روند مذاکرات را مثبت ارزیابی و برای توفیقات دولت دعا کردند.

رشیدیان، تغییر فضای سیاسی و تمایل کشورهای غربی و اروپایی برای حضور و سرمایه گذاری در کشور را از دیگر دستاوردهای شرایط جدید دانست و افزود: باید از این فرصت برای توسعه اقتصادی و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت‌ها و ارشادات مراجع، بتوانیم در تمامی عرصه‌ها موفق باشیم.

کد خبر : ۲۹۲۵۲۹