خبرگزاری کار ایران

نماینده دولت اجازه صحبت نیافت؛

حاشیه‌های تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای+عکس

طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای با رای اکثریت نمایندگان تصویب شد که هنگام تصویب آن حاشیه‌های کختلفی نیز وجود داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ پیش از نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی٬ جلسه‌ای غیررسمی و غیرعلنی به مدت زمان حدودا 50 دقیقه برگزار شد که در این جلسه 240 نماینده حضور داشتند و پس از این جلسه٬ اولین دستور کار مجلس رسیدگی و بررسی طرح الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای بود.

- اولین دستور کار امروز بررسی جزئیات طرح الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای ملت ایران بود  که بررسی این طرح بدون نطق مخالف از سوی نمایندگان به رای گذاشته شد و هنگام رای گیری اکثریت نمایندگان با فریادهای 4-4 نظر مثبت خود را برای تصویب این طرح اعلام می‌کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری نماینده پارلمانی دولت در مجلس شورای اسلامی قصد داشت در مخالفت با این برخی جزییات این طرح٬ سخنانی را پشت تریبون اعلام کند که با واکنش رییس مجلس همراه شد و لاریجانی در مواجه با این موضوع گفت: ما یک ساعت است که در حال صحبت هستیم تا مشکلات کشور حل شود اما شما می‌خواهید مخالفت کنید .

- این طرح با 87 درصد آرای موافق نمایندگان به تصویب رسید.

- پس از تصویب طرح یاد شده نمایندگان با فریادهای «الله اکبر» و «مرگ برآمریکا» خشنودی خود را از تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی اعلام داشتند.

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی

 

مجلس شورای اسلامیمجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی


 

کد خبر : ۲۸۵۶۵۹