خبرگزاری کار ایران

یادداشت اینستاگرامی وزیر کشور در سالگرد 24 خرداد

وزیر کشور تاکید کرد: گفتمان اعتدال، اصالت و ماهیت انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در یادداشتی به مناسبت انتخابات 24 خرداد در اینستاگرام خود نوشت: درست دو سال پیش مردم با انتخاب آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور گفتمان اعتدال را برگزیدند که اصالت و ماهیت انقلاب اسلامی است.

وزیر کشور ادامه داد: بی‌شک برای جامه عمل پوشاندن به این خواسته بازخوانی داشته‌های سی و چند سال گذشته و نگاهی عاقلانه و هدفمند به آینده‌ای روشن راهنما خواهد بود و در این راه سخت باید کوشید و همه سنگلاخ‌ها را از مسیر برداشت و راه را هموار نمود.

وی افزود: انقلاب اسلامی عصاره تمدنی است که قدمتی به درازای تاریخ بشریت عظمت و غنائی به بزرگی تاریخ 1400 ساله اسلام دارد و امروز با پاسداشت از این سرزمین در گرو تلاش و کوشش همه مردان و زنان کشورمان است و اگر این فرصت غنیمت را از دست بدهیم به یقین شرمسار ایرانمان خواهیم بود.

رحمانی فضلی اضافه کرد: پس «پروا مکن بشتاب که همت چاره ساز است» خوشتر اینکه گرامیداشت این سالگرد قرین شده با میزبانی مردم نجیب، بزرگوار و با فرهنگ خراسان شمالی از رئیس جمهور فرهیخته‌مان. مردمانی که به حق قدردانشان هستیم و اگر بخواهیم از کرامت و بزرگواری‌شان سخن بگویم حتماً حکایتی خواهد شد به درازای مثنوی، نیک می‌دانم که در این سالگرد خجسته مردم بزرگوار و خونگرم خراسان شمالی میزبانان شایسته‌ای از رئیس جمهور محترم خواهند بود.

کد خبر : ۲۸۳۷۸۴