خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

دغدغه‌های مجلس و تیم مذاکره‌کننده مشترک است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:جلسه غیرعلنی هفته گذشته نشان داد دغدغه‌های مجلس و تیم مذاکره کننده مشترک است.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، تصریح کرد: گفت‌وگوی میان دولت و مجلس، می‌تواند به پیشبرد مذاکرات متناسب با مصالح ملی کمک کند و با توجه به اینکه پروتکل الحاقی نیز در مجلس باید به تصویب برسد، لزوم این گفت‌وگو‌ها و تعامل در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

نماینده مردم آران و بیدگل، ادامه داد: خوشبختانه تیم مذاکره کننده توانسته تعامل خوبی را با مجلس برقرار کند که جلسه غیر علنی هفته گذشته و حضور و ارائه گزارش تیم مذاکره کننده بلافاصله بعد از اتمام مذاکرات در مجلس٬ نشانه خوبی برای هم‌افزایی میان دولت و مجلس است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دغدغه‌ نمایندگان در مورد مذاکرات اهتمام به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات و رعایت اصول و خطوط قرمز‌  نظام است که خوشبختانه جلسه غیر علنی هفته گذشته نشان داد این دغدغه‌ها میان مجلس و تیم مذاکره کننده مشترک است.

منصوری آرانی در مورد مهمترین محور‌‌‌های مذاکرات هسته‌ای، یادآور شد: لغو یکباره تحریم‌ها و چگونگی مواجه با  مطرح شدن موضوعاتی نظیر بازرسی از مناطق نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای در روز نهایی شدن توافق٬ از مهمترین دغدغه‌هایی است که هم اکنون در مورد مذاکرات مورد بحث است و امیدواریم با تلاش های تیم مذاکره کننده این دغدغه‌ها مرتفع شود.

کد خبر : ۲۸۰۳۰۸