خبرگزاری کار ایران

قائیدرحمت در تذکر شفاهی:

مصوبات سفر استانی دولت یازدهم به لرستان بر زمین مانده است

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با بیان اینکه مصوبات سفر استانی دولت یازدهم به لرستان بر زمین مانده است، گفت: انتظار است که این تصمیمات مانند پروژه فاز 4 سیمان درود، رفع موانع تولید شرکت بهراد، تسریع در اجرای پروژه سد کمندان ازنا، پروژه‌های تصفیه‌خانه آب شرب و فاضلاب عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا، عباس قائیدرحمت در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان لرستان گفت: خوشبختانه در این سفر تصمیمات خوبی اتخاذ شد اما متاسفانه این مصوبات و تصمیمات تاکنون بر روی زمین مانده و انتظار است که این تصمیمات مانند پروژه فاز 4 سیمان درود، رفع موانع تولید شرکت بهراد، تسریع در اجرای پروژه سد کمندان ازنا، پروژه‌های تصفیه‌خانه آب شرب و فاضلاب عملیاتی شود.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر دادگستری افزود: علیرغم حضور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور در استان لرستان و اتخاذ تصمیمات خوب برای حوزه صنایع غذایی و آب معدنی گوهر درود متاسفانه تاکنون این تصمیمات عملیاتی نشده است.

وی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علیرغم اختصاص اعتبارات مناسب از ماده 180 برای تکمیل ساختمان آمفی تئاتر و کتابخانه در درود و ازنا متاسفانه این پروژه‌ها تاکنون عملیاتی نشده است. از طرفی دیگر شاهد هستیم که برخی پروژه‌های مهم منطقه‌ای از سوی زیر مجموعه سازمان مدیریت به دلایل نامعلوم تعطیل شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزارتخانه باید در جهت اجرای پروژه فاز 4 سیمان درود، بیمارستان تامین اجتماعی و پوشش دادن بیمه کارگران ساختمانی، قالیبافان و باربران اقدام کنند، همچنین وزارت بهداشت باید در جهت افزایش تعداد نیروهای متخصص حوزه درمان در منطقه اقدام کند.

کد خبر : ۲۷۹۱۸۷