خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون اول رییس جمهور از پایانه مرزی مهران

معاون اول رییس جمهور از بخش های مختلف پایانه مرزی مهران در استان ایلام بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه ) در نخستین مرحله از سفر یکروزه خود به استان ایلام، با حضور در پایانه مرزی مهران، از نزدیک در جریان وضعیت و امکانات این پایانه برای خدمات رسانی به مسافران و زائران قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین با گزارش استاندار ایلام، امام جمعه مهران و مسئولین پایانه مرزی مهران، از تمهیدات اندیشیده شده برای تسهیل در امر سفر زوار به عتبات عالیات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای افزایش تعداد گیت‌های ورود و خروج آگاهی پیدا کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در ادامه این بازدید، از بخش گمرک، سالن غرفه‌های تجاری و نیز محوطه بارگیری و تخلیه بار در پایانه مرزی مهران بازدید کرد واز امکانات و ظرفیت های ترخیص کالا و صادرات در این پایانه مطلع شد.

جهانگیری همچنین دقایقی را پای درد و دل کارگران، ترخیص‌کاران و ارباب رجوع گمرک پایانه مرزی مهران نشست و در سخنانی از زحمات و تلاش آنها قدردانی کرد.

معاون اول رییس جمهور در جمع این کارگران از تبدیل منطقه مهران به منطقه آزاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: به مسئولین گمرک استان توصیه خواهم داد تا امکانات رفاهی بیشتری برای انجام کارهای شما فراهم شود و امیدوارم به زودی مشکلات پیش روی شما از جمله تامین آب شیرین کن فراهم شود تا زمینه آسایش شما بیشتر مهیا گردد.

کد خبر : ۲۷۱۶۸۰