خبرگزاری کار ایران

گروسی با اشاره به جلسه فراکسیون رهروان با طیب‌نیا:

سوال و کارت زرد مشکلی را حل نمی‌کند

نماینده شهریار و ملارد تاکید کرد: کارت زرد ،‌استیضاح و یا حتی برداشتن یک وزیر دردی را دوا نمی‌کند بلکه تنها صورت مسئله را پاک می‌کند.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، از نشست امروز صبح اعضای فراکسیون رهروان ولایت با وزیر اقتصاد و دارایی خبر داد و گفت: به نظر می‌رسد تشکیل این جلسات برای بررسی تخصصی عملکرد وزارتخانه‌ها اثربخش‌تر از سوال یا استیضاح باشد. 

وی با تاکید بر اینکه وزیر اقتصاد و دارایی برنامه‌های خود و گزارش عملکرد خود را در نشست امروز صبح با اعضای فراکسیون رهروان ولایت در میان گذاشت، افزود: سوال و کارت زرد نمی‌تواند مشکلی را حل کند. با توجه به همدلی و همزبانی در سال جاری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، نباید بحث‌های سیاسی باعث غافل شدن از مباحث مهم دیگر شود. 

گروسی با تاکید بر اینکه ممکن است در عملکرد اقتصادی دولت نواقصی باشد، افزود: راه حل مرتفع شدن برخی مشکلات اقتصادی رسیدن به برنامه‌های زمان‌بندی شده و مدون در این وزارخانه است و اینکه نمایندگان در جلسات مشترک با وزیر این برنامه‌ها را از وی خواستار شوند، اما همانطور که به آن اشاره شد، کارت زرد، ‌استیضاح یا حتی برداشتن یک وزیر دردی را دوا نمی‌کند٬ بلکه تنها صورت مسئله را پاک می‌کند.

کد خبر : ۲۷۱۲۷۲