خبرگزاری کار ایران

جزئیات برنامه سفر روحانی به استان گیلان

رئیس جمهور که دقایقی پیش از طریق فرودگاه رشت وارد استان گیلان شد، تا لحظاتی دیگر با حضور در ورزشگاه عضدی استان گیلان در جمع مردم این استان سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روحانی در برنامه سفر دو روزه خود به استان گیلان برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

در این سفر برخی وزرا و معاونان رئیس جمهور نیز وی را همراهی می‌کنند و قرار است در این دو روز، ضمن سفر به شهرستان‌های استان گیلان و بررسی مطالبات مردم این شهرستان‌ها، گزارشی از نتایج بازدید خود را به رئیس جمهور ارائه دهند.

هم‌اکنون روحانی در میان استقبال مردم گیلان در حال طی مسیر فرودگاه تا ورزشگاه عضدی است.
 

 همچنین سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت و درمان کشور صبح امروز در چریان سفر به استان گیلان از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی رشت، مجتمع دانشگاهی لاکان و کارخانه سبحان‌دارو این شهربازدید کرد. 

وزیر بهداشت در بازدید از مراکز مذکور مشکلات و مسایل را از نزدیک مورد بررسی قرار داد .

حضور در صومعه‌سرا برای بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، بازدید از بیمارستان در حال احداث و شرکت در شورای اداری رضوانشهر، بازدید از بیمارستان شهید نورانی تالش و حضور در شورای اداری این شهرستان از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در طول امروز است.

وزیر بهداشت با حضور در آستارا از بیمارستان شهید بهشتی و بیمارستان در حال احداث آن نیز بازدید می‌کند.

علاوه بر این حجت‌الاسلام سیدمحمد علی شهیدی‌محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به همراه دیگر اعضای دولت صبح امروز وارد استان گیلان شد.

رئیس و مسئولان بنیاد شهید گیلان «شهیدی محلاتی» را در این دیدار مورد استقبال گرم قرار دادند.

بیش از صد خبرنگار از رسانه‌های مجازی و مکتوب و صدا و سیما برای پوشش دیدار رئیس جمهور با مردم استان گیلان از ساعات نخستین صبح امروز در ورزشگاه شهید عضدی رشت مستقر شده‌اند.

گفتنی است مردم گیلان برای به جا آوردن رسم میهمان‌نوازی از نخستین ساعات صبح امروز وارد ورزشگاه شهید عضدی رشت شده‌اند.

کد خبر : ۲۷۰۴۹۹