خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

ملت ایران در برابر زیاده خواهی دولت های غربی ایستادگی می کند

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۶۱

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضوع ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی دولت های غربی اشاره کرد و گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران نمی توانند ایستادگی مردم ایران را از بین ببرند.

به گزارش ایلنا، دریادارعلی فدوی روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب چشمان شرجی در هتل فانوس دریایی مشهد با اشاره به اینکه آمریکایی ها توان مقابله با عزم اراده ملت ایران را ندارند افزود: مقاومت و ایستادگی نیازمند خودباوری است و مردم ما این باور را در هشت سال دفاع مقدس درک کرده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش کردند که ایران را از بین ببرند و در این راه تلاش های بسیار زیادی را انجام دادند اما انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه توانست یک گفتمان جدیدی را در دنیا ارائه دهد ثبات و پایداری خود را به رخ جهانیان کشید.

وی اظهار داشت: توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران همچون سدی در برابر دشمنان نظام اسلامی قرار گرفته و اجازه نمی دهد آن ها به فکر حمله نظامی علیه ایران بیفتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به موضع انفعالی دشمن در شرایط فعلی اشاره کرد و افزود: با توجه به دستاوردهای انقلاب اسلامی دشمن امروز در موضع ضعف قرار دارد و جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر تمامی زیاده خواهی های غرب ایستادگی می کند.

فدوی با اشاره به اینکه انتشار کتاب در زمینه دفاع مقدس می تواند سبب ماندگار کردن خاطرات این دوران طلایی شود تصریح کرد: کسانی که وظیفه نگارش خاطرات انقلاب اسلامی را برعهده می گیرند در مسیری بسیار سخت اما دارای اجری عظیم گام بر می دارند زیرا این عزیزان نقش بسیار مهمی در ماندگاری یاد و خاطرات هشت سال دفاع مقدس دارند.

کتاب چشمان شرجی نوشته مریم عرفانیان است که بیان خاطرات دفاع مقدس می پردازد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز