خبرگزاری کار ایران

با حضور امیر دریادار سیاری انجام شد؛

رونمایی از کتاب دیپلماسی در آب های بین المللی در نمایشگاه کتاب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۰۶۶

آئین رونمایی از کتاب دیپلماسی در آب های بین المللی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در بازدید از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و آیین رونمایی از کتاب دیپلماسی در آب های بین المللی و چند کتاب دیگر، اظهار داشت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) فرمودند؛ «دفاع مقدس یک گنج است» لذا ما باید از راه‌های مختلف ارزش های آن دوران را به نسل جوان منتقل کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: نسل ما شاهدان عینی تبلور ارزش‌های دفاع مقدس است، ازاین‌رو نسل فعلی و آینده نیز باید بدانند که کشور چگونه به این جایگاه ثبات و اقتدار رسیده است.

وی افزود: ملت ایران در ۸سال دفاع مقدس، ۲۵۰ هزار شهید تقدیم کرده است، جوانانش برای کشور سینه سپر کردند، گلوله خوردند، خون دادند و بیش از سه برابر این جوانان جانباز شده‌اند و برخی از آنها ۴۰ سال است زندگی نباتی داشته و به سقف خیره‌اند. آیا به این مساله فکر کرده‌ایم، آیا نسل فعلی این مسائل را می‌داند که این کشور چگونه مورد هجوم قرار گرفت تا ارزش‌ها و تمامیت ارضی‌اش را از او بگیرند چرا که می‌خواستند در نهایت انقلابش را از بین ببرند، واقعا چه اتفاقی افتاد که اینقدر جوان رفت تا این انقلاب و ارزش‌ها بمانند لذا باید آن ارزش‌ها که آن دوران بود را به نسل کنونی منتقل کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: این خیلی کار می‌برد. البته من متخصص این حوزه نیستم، اما مشخص است که کار زیادی لازم دارد چرا که تصور می‌کنم تا نقطه مطلوب خیلی راه داریم و در این مسیر خیلی کم‌کاری کرده‌ایم، بنابراین همت بیشتری نیاز است تا جبران مافات کنیم.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: با توجه به اینکه نسل فعلی بسیار با فضای مجازی آشناست و ممکن است زیاد با مکتوبات و منابع موجود مانوس نباشد، باید چشم‌انداز آینده را طوری ترسیم کنیم که توانایی جذب این قشر را به تولیدات محتوایی در زمینه دفاع مقدس داشته باشد. در این مسیر هم‌افزایی دست‌اندرکاران این امر در ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه و سایر ارگان‌ها می‌تواند مسیر این چشم‌انداز را تسهیل کرده و جبران کم‌کاری‌ها و ضعف‌ها باشد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه از غرفه‌های انتشاراتی ارتش و ناشران تخصصی ارتش در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید و ضمن رضایت از حضور و عملکرد این غرفه‌ها در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: امسال ۱۳ ناشر از میز ناشران ارتش در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارند.

وی افزود: در نمایشگاه کتاب نوع نگاه مردم به حوزه مطالعه و کتاب کاملا مشخص است و حکایت از فرهیختگی، فرهنگ‌مداری، ارزش‌گذاری به کتاب و مطالعه دارد و این امری خوشحال‌کننده است.

در این دیدار، امیر دریادار بابک بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش، امیر سرتیپ دوم حمدالله نصرالهی، معاون علوم، تحقیقات و فناوری آجا، حجت الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دکتر علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب حضور داشتند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز