خبرگزاری کار ایران

لاجوردی:

رژیم صهیونیستی می‌خواهد بی‌آبرویی جهانی خود را با اقدامات رذیلانه‌ جبران کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۴۵۳

عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی پیامی اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه و شهادت تنی چند از سرداران و سربازان وطن محکوم کرد و نوشت: تعرض آشکار به سفارت ایران در سوریه حاکی از عمق کینه صهیونیست‌ها نسبت به مواضع جمهوری اسلامی در دفاع از جبهه مقاومت و ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه است.

به گزارش ایلنا، متن پیام به شرح ذیل است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به سفارت ایران در سوریه و شهادت تنی چند از سرداران و سربازان وطن، نشان‌دهنده عجز سران این رژیم از دستاوردهای نظامی و سیاسی و حاکی از عمق کینه صهیونیست‌ها نسبت به مواضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از جبهه مقاومت و ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه می‌باشد.

امروز ماهیت ضد بشری صهیونیست‌ها بیش از هر زمان دیگری بر جهانیان آشکار شده و این رژیم غاصب می‌کوشد تا بی‌آبرویی جهانی خود و نزدیک‌شدن نتانیاهو به پایان عمر سیاسی‌اش را با اقدامات رذیلانه‌ای از این دست جبران کند.

قطعا جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم‌کردن این تعرض آشکار و با اطلاع از ابعاد پیدا و پنهان آن، پاسخ متناسب و درخوری را در زمان مقتضی به این‌حمله تروریستی خواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز