خبرگزاری کار ایران

نامه سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه خطاب به نوبخت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۷۸۹

اعضای سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه در نامه‌ای خطاب به محمد باقر نوبخت ضمن تقدیر و تشکر از نقش موثر و مهم دبیرکل حزب در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با تحلیل وضعیت موجود و آینده ایران بر ضرورت فعالیت توامان با جدیت مضاعف تحت هدایت فکری و تشکیلاتی نوبخت با اتخاذ مشی اعتدال و عقلگرایانه که منجر به حصول توسعه می‌گردد، تأکید کردند.

به گزارش ایلنا، متن کامل نامه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر نوبخت

دبیرکل محترم حزب اعتدال و توسعه

اکنون که دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان رسیده است می‌توان از ابعاد پیدا و پنهان آن پرده برداشت. با توجه به حساسیت این دوره انتخابات ، نسبتاً قابل پیش بینی بود که در عمده موارد گزینش ناعادلانه و صرفاً سیاسی با قدرت و کیفیت مضاعف نسبت به ادوار گذشته گریبانگیر نیروهای میانه‌رو و توسعه‌گرا خواهد شد.

شرایط اجتماعی و تقلیل امید بسیاری از اقشار ملت ایران علی‌الخصوص پایگاه اجتماعی نیروهای توسعه‌گرا از صندوق رأی و باور نادرست آنان به عدم تأثیرگذاری نهادهای انتخابی نیز مزید بر علت شد و همه اینها انتخاباتی سرد را نوید می‌داد. اما در این شرایط سخت ، وظیفه نیروهای مؤثر و نخبه سیاسی چه بود؟ وظیفه دینی و حرفه ای نخبگان سیاسی بی‌تفاوت نبودن نسبت‌به مردم و تلاش برای کمک به حل مشکلات و رهاکردن آنان از بند اتخاذ سیاست‌های نادرست و متعاقباً معضلات اقتصادی بود. وظیفه مصرح ملّی و انقلابی نامبردگان ، سازمان‌دهی نیروهای میانه‌رو و توسعه‌گرا و نتیجتاً ورود به عرصه انتخابات و تلاش برای افزایش مشارکت در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بود.

فلذا از حضرتعالی به‌عنوان فردی با دغدغه‌های دینی، ملّی، انقلابی دارای کوله‌باری از تجربه و کارنامه درخشان اجرایی - تقنینی و حضور موثر در سطوح عالی نظام که توان بالای مدیریت و برنامه‌ریزی‌تان بر همگان مبرهن است، حقیقتاً انتظار نمی‌رفت نسبت‌به مشکلات مردم و ناکارآمدی های موجود بی تفاوت باشید.

از این روی با علم به شرایط سخت برهه فعلی، جهادگرایانه به عرصه انتخابات ورود کردید تا مستند به فرموده امام خمینی (ره) بدین شرح که «میزان رأی ملت است» و «مجلس در رأس همه امور است» تأثیر بسزایی در بازگرداندان جایگاه رفیع و اصلی مجلس شورای اسلامی و اعتماد عمومی با اشاعه اعتدالگرایی و عقلانیت داشته باشید و از حجم ناکارآمدی ها بکاهید.

امید بود با ورود شما به این نهاد مهم نماد جمهوریت، نیروهای معتدل و توسعه‌گرا به نحو متعالی سازماندهی‌ شوند و ایضاً استان گیلان نیز از وجود نماینده‌ای در تراز عالی ملّی با سوابقی ارزشمند و فاخر بهره‌مند گردد. تقدیر بر این بود که حضور حداکثری عموم ملّت علی‌الخصوص پایگاه اجتماعی جریان اعتدال و اصلاحات در این انتخابات صورت نپذیرد و نیک می دانیم که با عدم مشارکتشان اعتراض خود به تندروی ها و تقلیل یافتن جایگاه نهادهای انتخابی در سالهای گذشته را نشان دادند.

از این روی نتایج بدین شکل رقم خورد و ناچاریم شاهد به صدر نشستن برخی افراد ناکارآمد و گوشه نشینی عقلا و نخبگان باشیم و این خساراتی جدّی به کشور و ملت ما خواهد بود.

مع الوصف، ما اعضای سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه در این شرایط سخت بر خود واجب می‌دانیم که از حضور حضرتعالی در انتخابات به‌عنوان ایفاگر نقش رهبر جریان میانه رو و توسعه‌گرا تقدیر و تشکر کرده و با صدای بلند اعلام نماییم که زین پس جدی‌تر از گذشته به فعالیت‌های خود در حزب اعتدال و توسعه تحت هدایت فکری و تشکیلاتی شما ادامه خواهیم داد چراکه تنها راه تعالی ایران و رفاه ایرانیان و عبور از وضعیت نابسامان موجود در اعتدال، عقلانیت و حصول توسعه خلاصه می شود و بر اینکه چه مسیر سخت و پر پیچ و خمی در انتظار ماست عالمیم.

ناز‌پروردِ تَنَعُّم نَبَرَد راه به دوست

عاشقی شیوهٔ رندانِ بلاکش باشد

سازمان جوانان حزب اعتدال و توسعه

۱۴۰۲-۱۲-۱۶                

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز