خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد مطرح کرد؛

مهلت والدین نوزادان ۱۴۰۱ برای دریافت سهام یک و نیم میلیون تومانی؛ حداکثر تا پایان اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۵۴۹

وزیر اقتصاد گفت: از همه والدین نوزارن ۱۴۰۱ درخواست می کنیم برای دریافت سهام یک و نیم میلیون تومانی حداکثر تا پایان اسفند امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فرآیند واریز منابع لازم برای خرید سهام متولدین سال ۱۴۰۱ از سمت سازمان و برنامه و بودجه و سازمان بورس کاملا آماده است از همه والدین نوزادان ۱۴۰۱ درخواست می کنیم حداکثر تا پایان اسفند امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت نام کنند.

وی افزود: مهلت ثبت نام برای متولدین سال ۱۴۰۱ تا پایان سال است و متولدین ۱۴۰۲ از سال ۱۴۰۳ ثبت نام خواهند شد و به محض ثبت نام مراحل به شکل خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت واریز یک و نیم میلیون تومان سهام برای نوزادان ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

وزیر اقتصاد با اشاره به نحوه تامین مالی  کشورهای اسلامی گفت: همه ساله براساس آخرین اطلاعات بین‌المللی، رتبه‌بندی نظام تامین مالی کشورهای اسلامی انجام و اعلام می‌شود و ایران بین کشورهای اسلامی به طور متوسط رتبه سوم را از جهت نظام تامین مالی کسب کرده است، در پاره‌ای شاخص‌ها رتبه دوم و در پاره‌ای دیگر چهارم و پنجم را کسب کرده‌ایم اما به طور متوسط رتبه سوم را کسب کرده‌ایم. امیدوارم با توجه به دستورات رییس‌جمهور در سال آینده با توجه به دستورات و مصوبات بانک مرکزی و بورس اوراق بهادار بتوانیم رتبه تامین مالی ایران بین کشورهای اسلامی را ارتقاء دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارائه بخش دوم بودجه به مجلس گفت: منتظر مصوبه قطعی بخش اول بودجه ۱۴۰۳ و ابلاغ رسمی آن توسط مجلس به دولت هستیم. به محض این اتفاق با قید فوریت مرحله دوم بودجه سال ۱۴۰۳ را به مجلس ارسال می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز