خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای؛

شورای نگهبان از مردم تشکر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۹۰۹

شورای نگهبان در بیانیه‌ای از حضور مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

حضور مردم شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تکرار توفیق‌های بیشماری در طول عمر انقلاب اسلامی است که بیانگر حمایت و اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و پایبندی‌شان به آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر آن است.

این بار نیز حضور مردم حجم سنگینِ جنگ‌ روانی دشمن برای بی‌رونق کردن انتخابات را از بین برد و این حضور مخلصانه مردمان پاک، مؤمن و ایثارگر این خاک و بوم، چشم‌اندازی را با افق‌های دور دست معنوی و مادی نمایان ساخت.

ملت شریف و مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستائی، بار دیگر با یاد شهیدان و شجاع‌مردانی که در راه حفظ انقلاب و ایران اسلامی جان خود را فدا کردند، به میدان آمدند و به فضل الهی نمایندگان خود را برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

امید است با کمک و توفیق الهی و با توجهات حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنافداه نمایندگان منتخب با احساس بار مسئولیت دینی و انقلابی خود، جمهوری اسلامی به پیشرفت روزافزون و عزت بیشتر نائل گردد. ان‌شاءالله.

شورای نگهبان ضمن تبریک این حماسه گرانقدر به رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و ملت سرفراز ایران اسلامی، از تمام مردم عزیز و داوطلبانی که در صحنه رقابت حاضر شدند قدردانی و اعلام می‌کند همچون مراحل گذشته در مرحله بررسی صحت برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه نیز کوشا بوده و به حول و قوه‌الهی از حقوق ملت و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری می‌نماید.

امید است منتخبین مردم نیز با عمل به وعده‌های انتخاباتی خود و انجام وظایف‌ خود در رفع مشکلات مردم و ارتقای جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نهایت تلاش خود را به کار گیرند و زمینه اعتلای ارزش‌های اسلامی را در جامعه فراهم نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز