خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی:

تلاش بخش نظارت، امانت‌داری از رای مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۶۲

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: تمام تلاش همت عزیزان بخش نظارت آن است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزارکننده انتخابات، به عنوان ضریب اطمینان مضاعف، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود پاس بدارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در سخنانی گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز، بصیر آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی که امروز  بر اساس گزارش‌هایی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است، بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است، به نوبه خودم تشکر کنم.

وی با بیان اینکه برابر گزارش‌هایی که از بخش اجرا و نظارت داریم، بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در امر نظارت عهده‌دار موضوع نظارت هستند، اظهار داشت: تمام تلاش همت عزیزان بخش نظارت آن است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزارکننده انتخابات، به عنوان ضریب اطمینان مضاعف، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود پاس بدارند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ادامه داد: این جمعیت و خیل عظیم ناظران این اطمینان را به مردم می‌دهد که آرای آنها به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی با اشاره به فعالیت سامانه مردم ناظر در انتخابات امروز تصریح کرد: برابر گزارش‌هایی که اعلام شده، امسال از نظارت‌های مردمی بهره حداکثری گرفته شده است و از طریق سامانه «مردم ناظر» مردم هم به صحنه آمدند که از اقدامات شایسته و مورد تقدیر است.

وی افزود: اطمینان داریم که در ادامه کار و ساعات باقی مانده هم حضور بیشتر مردم و هم تلاش و همت مضاعف مجریان و ناظران محترم انتخابات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز