خبرگزاری کار ایران

همتی در حسینیه جماران:

این روش بررسی صلاحیت ها را قبول نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۵۳

رئیس پیشین بانک مرکزی گفت: همیشه گفته‌ام قهر با صندوق را نمی پذیرم، در انتخابات ۱۴۰۰ هم شعارم همین بود هر موقع حضور مردم بوده تحول آفرین بوده و دشمنان را مایوس کرده است البته باید بپذیریم که بد عمل کردند این روش بررسی صلاحیت ها را ما قبول نداریم .

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی عبدالناصر همتی با حضور در حسینیه ارشاد آرای خود را به صندوق انداخت.

وی با حضور در جمع خبرنگاران در حسینیه جماران گفت: برای جلوگیری از بدتر شدن وضعیت حتما باید حضور داشته باشیم. دلمان نمی‌خواهد خالص سازی زیاد شود.

همتی ادامه داد: دلمان می خواهد مجلس ما به اعتدال و نظر عمومی مردم نزدیک تر شود، رای می دهیم برای اینکه می‌خواهیم در کشور زندگی کنیم و بر اساس نظر مردم کشور اداره شود. کار خوبی نکردند در ارزیابی صلاحیت ها یک مقداری بد عمل کردند ولی این دلیل نمی‌شود حضور نداشته باشیم. باید از اینکه انتخابات یه طرفه شود جلوگیری کنیم، کشور باید با اراده مردم اداره شود.

وی با بیان اینکه همیشه گفته‌ام قهر با صندوق را نمی پذیرم، گفت: در انتخابات ۱۴۰۰ هم شعارم همین بود هر موقع حضور مردم بوده تحول آفرین بوده و دشمنان را مایوس کرده است البته باید بپذیریم که بد عمل کردند این روش بررسی صلاحیت ها را ما قبول نداریم .

همتی با بیان اینکه مردم باید حس کنند وقتی رای می دهند و اراده ای می آید حاکم می شود می‌تواند در کشور تعیین کننده باشد و بر اساس نظر و صلاح مردم تصیمیمی بگیرد، نه بر خلاف آن، گفت: خود من شخصا می بینم افراد خیلی محدود برای انتخاب هستند چگونه می توانید از انتخاب محدود مطالبه حداکثری کنید ان شا الله همان هایی که مجلس می روند حتی اگر قبول نداشته باشیم را باید کمک کنیم تا اراده مردم را پیش ببرند نه اراده و امور خودشان را.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز