خبرگزاری کار ایران

حسین دهقان در حسینیه ارشاد:

حضور مردم یک «نه» بزرگ به خواسته دشمنان و لبیک به خواسته رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۵۴

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: حضور مردم یک نه بزرگ به خواسته آنها و یک آری بزرگ و لبیکی به خواسته رهبری است و ان شا الله مردم این حماسه را با موفقیت رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان با حضور در حسینیه ارشاد در انتخابات شرکت کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان بعد از شرکت در انتخابات گفت: رهبر انقلاب در واقع فراخوانی برای حضور در پای صندوق های رای داشتند و به حول قوه الهی  با وجود همه آنچه این مدت طولانی دشمنان و بدخواهان علیه این رویداد بزرگ تبلیغ کردند و مردم را از اینکه بخواهند در تعیین سرنوشت حود شرکت کنند بازخواندند، حضور مردم یک نه بزرگ به خواسته آنها و یک آری بزرگ و لبیکی به خواسته رهبری است و ان شا الله مردم این حماسه را با موفقیت امروز رقم خواهند زد.

دهقان گفت: امیدواریم مجلس قوی و قدرتمندی شکل بگیرد هم برای فردای این کشور اهمیت دارد و هم تاثیرگذاری جدی در اداره بهتر کشور دارد و ان شا الله توجه جدی به مشکلات مردم به خصوص توجه به چیزی که ما اسمش را وحدت و انسجام ملی می گذاریم، شود. مجلس می تواند در این وادی نقش آفرین باشد خود این به معنای تولید قدرت و تامین امنیت است ان شالله برای همه مردم آرزوی توفیق داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز