خبرگزاری کار ایران

وحیدی در اجتماع رأی اولی‌ها:

«عدالت‌خواهی ملت ایران» همگان را به پای صندوق‌های رأی فرامی‌خواند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۱۲۵

وزیر کشور تاکید کرد: امروز در آستانه انتخابات، ندای عدالت‌خواهانه ملت ایران است که همگان را به پای صندوق‌های رأی فرامی‌خواند و این پیام بزرگ انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی امروز در اجتماع بزرگ رأی اولی‌ها که در تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: شما جوانان عزیز با قلب پاک، صداقت، صفا و مسوولیت‌پذیری، برای همه جوانان الگو هستید؛ همانگونه که پیش‌تر، جوانانی هم سن و سال شما در مقابل چشمان حیرت‌زده دنیا جنگیدند و پیروزی را به ارمغان آوردند.

وزیر کشور ادامه داد: جهان به نقش‌آفرینی بزرگ جوانان ما در صحنه نگاه می‌کند.

وحیدی با یادآوری خودسوزی یک نظامی آمریکایی در اعتراض به نسل‌کُشی صهیونیست‌ها در غزه، بر فراگیرشدن روزافزون روح عدالت‌خواهی در جهان اشاره کرد و گفت: دنیا بیش از هر زمان دیگری تشنه عدالت است و ما معتقدیم روز به روز به ظهور حضرت بقیة‌الله (عج) نزدیک‌تر می‌شویم و ملت ایران با تکیه بر جوانان خود، ندای عدالت‌خواهی را در دنیا به صدا در آورده است.

وی اضافه کرد: امروز در آستانه انتخابات، این ندای عدالت‌خواهانه است که همگان را به پای صندوق‌های رأی فرامی‌خواند و این پیام بزرگ انقلاب اسلامی است.

وزیر کشور با بیان اینکه ترسیم صحنه سیاسی جدید کشور به دست رأی اولی‌ها است، اظهار کرد: شما جوانان نه تنها برای یک ملت بلکه برای همه ملت‌های آزادی خواه، تصمیم‌گیری خواهید کرد و باید با تشویق دیگران نیز به جنبش بزرگ عدالت‌خواهانه کمک کنید.

وحیدی با اشاره به پیوند اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر (عج) با روزهای انتخابات گفت: شما نشان خواهید داد به مسؤولیت خود عمل می‌کنید و این نقطه آغاز حرکت جدید عظیم ملت ایران برای ساخت تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وزیر کشور ادامه داد: ایران را آنگونه بسازید که جایگاه برتر آن را در دنیا به تحقق برساند؛ این صحنه جشن تکلیف سیاسی شما عزیزان در راه اقتدار ایران عزیز است و این تولد دوباره را به شما تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز