خبرگزاری کار ایران

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش:

امروز فضای مجازی تبدیل به زبان مشترک ملت‌ها شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۹۷

سرهنگ ابوترابی در آیین اختتامیه اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی ارتش گفت: امروز فضای مجازی به عنوان یک موضوع جدی و حیاتی در زندگی بشری، تبدیل به زبان مشترک ملت‌ها شده که به عرصه حکمرانی نیز وارد شده است و در همه روندهای دفاعی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری تأثیر می‌گذارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ سید حسن ابوترابی، معاون روابط عمومی و رسانه ارتش در آیین اختتامیه اولین جشنواره تولیدات فضای مجازی ارتش که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اهمیت حضور با قدرت در فضای مجازی و هدایت و حفظ آن، اظهار داشت: لازمه حضور فعال و تأثیرگذار در فضای مجازی، ایجاد رویکردهای اجتماعی و برخورداری از مؤلفه‌های جریان‌سازی است.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش افزود: اثرگذاری مطلوب اجتماعی در فضای مجازی،  زمانی محقق خواهد شد که ضمن تخاطب دقیق، شبکه کاربران و کنشگران همسو و هماهنگ را در فضای مجازی ایجاد کنیم تا رویکرد انفرادی و محدود، تبدیل به یک روند اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ابزار شبکه‌های اجتماعی به عنوان ابزار جهاد همگانی تبیین، یکی از رویکردهای اجتماعی است، تاکید کرد:  هر کسی با هر ابزاری که در اختیار دارد، می‌تواند با بازنشر و توزیع یک محتوای امیدبخش و روشنگرانه، نقش مجاهد و رزمنده جنگ نرم را در این عرصه پیدا کند.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش با بیان اینکه امروز فضای مجازی، تبدیل به زبان مشترک ملت‌ها شده است، تصریح کرد: فضای مجازی امروزه یک موضوع جدی و حیاتی در زندگی بشری است که به عرصه حکمرانی نیز وارد شده است و در همه روندهای دفاعی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری تأثیرگذار است.

سرهنگ ابوترابی با اشاره به برنامه های متنوع رسانه‌ای ارتش در حوزه فضای مجازی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مقارن با هفته دفاع مقدس، برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره فضای مجازی با هدف شناسایی کنشگران، کشف استعدادها و قابلیت‌ها، تولید محتوای کیفی و اثربخش و هماهنگ با رویکرد جهاد تبیین، تولید بازی‌ها و برنامه های کاربردی، شبکه سازی و ارتقای مهارتی فعالان فضای مجازی ارتش، یا علاقه مندان به ارتش  را آغاز کرد.

معاون روابط عمومی و رسانه ارتش ادامه داد: در مسیری که پیموده شد، قریب به 9 هزار نفر برای شرکت در جشنواره ثبت نام کردند و بیش از دو هزار اثر در قالب‌های مختلف متن، عکس نوشته، اینفوگرافی، فیلم و کلیپ و بازی، هماهنگ با محورهای جشنواره به مرحله داوری راه یافتند؛ این آمار، نوید بخش آمادگی  برای اثرگذاری اجتماعی مطلوب و ترسیم گر ارتشی در تراز انقلاب و نوآور است که هدفش روندسازی با استفاده از ظرفیت سرمایه های اجتماعی است.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و سامانه فرماندهی ارتش، گفت: ادارات عقیدتی سیاسی نیروهای مختلف، مراحل مقدماتی این جشنواره را برگزار کردند تا نهایتاً با بهره‌گیری از داورانی در تراز ملی آثار منتخب مورد ارزیابی قرار گیرند؛ امروز می‌توانیم با این سرمایه ارزشمند انسانی، حرکت‌ها و رزمایش‌های فرهنگی برگزار کنیم تا با مشارکت در رخدادهای اجتماعی مانند انتخابات آتی، صدای عزت و اقتدار ملت ایران در چهار گوشه جهان پهناور امروز شنیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز