خبرگزاری کار ایران

بیادی در گفت‌وگو با ایلنا:

تمامیت‌خواهان پرچمدار جریان اصولگرا شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۲۱

گروه‌های تمامیت‌خواه حاضر به مشارکت عادلانه نیستند

عضو شورای وحدت گفت: پرچمداری اصولگرایان در حال حاضر در دست تمامیت‌خواهان است. آنهایی که هم قدرت و هم ثروت دست‌شان است. تمامیت‌خواهان حاضر به مشارکت عادلانه نیستند.

حسن بیادی دبیرکل جبهه آبادگران جوان ایران اسلامی و عضو شورای وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که چه عواملی موجب شد اصولگرایان به تعدد لیست برسند، گفت: اکثر گروه‌های اصولگرا زمانی که لیست می‌دهند، با پارامترهایی که برای هم تعریف می‌‌کنند، همخوانی ندارد. جریان سیاسی – اجتماعی کشور طوری است که به همان سمت هدایت می‌کند. گروه‌های تمامیت‌خواهی وجود دارند که حاضر به مشارکت عادلانه نیستند. 

بیادی در پاسخ به این سوال که علت عدم رسیدن به وحدت در اصولگرایان چه بود، گفت: تمامیت‌خواهی. این موضوع باعث عدم رسیدن به وحدت شد. 

وی در پاسخ به این سوال که تمامیت‌خواهی از سوی کدام جریان بیشتر بوده است، گفت: برخی از جریانات سیاسی و ائتلافی که همه‌چیز را دربرگرفته‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال این موضوع را در جبهه پایداری می‌بینید یا شورای ائتلاف گفت: جبهه پایداری واقعا جایگاهی ندارد. به همین دلیل سریع می‌روند با شورای ائتلاف وحدت می‌کنند. اگر جایگاهی داشت خودش مستقل شرکت می‌کرد.

بیادی در پاسخ به این سوال آیا با جبهه پایداری وارد مذاکره شدید، گفت: وارد گفت‌وگو شدیم اما آمادگی وحدت را نداشتند. اصلا به آنجا نرسید.

وی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین برنامه شورای وحدت در صورت حضور نامزدهای آن در مجلس دوازدهم چه خواهد بود، گفت: تغییر. مقوله مهم تغییر است. تغییر به سمت ارزش‌ها. یعنی هدف رساندن مجلس به سرمنزل مقصود است. بزرگترین معضل اجتماعی، سیاسی و قانونی ما قوانینی است که معلوم نیست این سیاسی، اجتماعی یا فرهنگی هستند، هر چیزی را سیاسی و امنیتی برداشت می‌کنند. ۱۰ هزار قانون مقابل هم داریم. یعنی یک قاضی برای موضوع مشخص و مشترک رأی را صادر می‌کند، قاضی دیگر یک رأی دیگر بر اساس یک قانون دیگر می‌دهد. موضوع همان است اما برداشت‌ها مختلف است و به همین دلیل قوانین رو به روی هم قرار می‌گیرند. 

بیادی در پاسخ به این سوال که با وجود اختلاف نظر جدی در جناح اصولگرا، در نهایت این اختلاف نظرها باعث می‌شود کدام طیف  پرچمدار این جریان سیاسی باشد، گفت: پرچمداری اصولگرایان در حال حاضر در دست تمامیت‌خواهان است. آنهایی که هم قدرت و هم ثروت دست‌شان است. 

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سوال که عملکرد آقای قالیباف در مجلس را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: به طور شخصی عملکرد بدی نداشته اما در مجموع خوب نبود. یعنی مجلس یازدهم انقلابی عمل نکرد.

بیادی در پاسخ به این سوال که سرلیست شورای وحدت چه کسانی هستند، گفت: آقای متکی یکی از سرلیست‌ها هستند، یک نفر از زنان، یک نفر از کارگران و دیگری از آموزش و پرورش است. در ترکیب لیست سعی شده رویکرد بیشتر به سمت جوانان و زنان برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز