خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله اعرافی:

نمایندگان مجلس و خبرگان جوانان را درک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۵۰۷

یک کاندیدای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در هر دوره‌ای نو و به روز شده و پاسخگوی نیازهای جدید باشند، جوانان را درک کند و تعامل برقرار کند و همه این از وظایف ماست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در اجلاس انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی، با تاکید بر اینکه باید جایگاه بزرگ انقلاب اسلامی را برای نسل‌های آینده تبیین کرد، گفت: انقلاب اسلامی معادلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی نظامی، امنیتی و منطقه‌ای را تغییر و تکان داد اما مهم‌تر از همه، معادلات معرفتی و در نتیجه تمدنی دنیا را تغییر داد که این همان پایه بنیادی است که نظام فکری و انقلاب اسلامی بر آن استوار شده است.

وی با بیان اینکه کار بزرگ امام راحل تغییر معادلات معرفتی جهان است، اظهار داشت: ایران معمار یک بنای نو و جدید بود و نرم‌افزار شناخت فلسفی دنیا با حرف امام و ملت ایران، تغییر کرد.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقاومت یک نماد از تجلی‌های انقلاب اسلامی در دنیا است، تصریح کرد: محور مقاومت برای ما جایگاه و منزلت عظیم دارد اما عمق و ژرفای انقلاب اسلامی خیلی بالاتر از محور مقاومت است و آن چیز دیگر، سخن نو در فلسفه و معرفت جهانی و بنیادهای فکری دنیا است؛ این نکته بنیادی انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی عمقی دارد که در بعثت و عاشورا است.

اعرافی با تاکید بر اینکه باید نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری ضمن گره گشایی، به این بنیاد عمق بخشیده و تجلی ببخشند، خاطرنشان کرد: همه باید بدانند ملت ایران کار تمدن بنیادی را انجام داد که نرم‌افزار بنیادی و فلسفی جهان را تغییر داد و این موضوع در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تشریح شده است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی باید در هر دوره‌ای نو و به روز شده و پاسخگوی نیازهای جدید باشند، جوانان را درک کند و تعامل برقرار کند و همه این از وظایف ماست.

به گفته مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، باید نمایندگان خبرگان خود را نماینده اندیشه اسلامی در دنیای جدید بدانند، باید مبانی اندیشه اسلامی و تئوری انقلاب برای مردم تبیین شود.

اعرافی افزود: امیدوارم در پرتو هوشیاری و بصیرت و آگاهی ملت ایران همچون حضور با شکوه در ۲۲ بهمن شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و موج‌آفرینی باشیم که دشمن را به عقب رانده و دوست را امیدوار کند. وظیفه همه ماست که دست عزیزان‌مان را گرفته و به صندوق‌های رای هدایت کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز