خبرگزاری کار ایران

سالاری:

هیچ‌کس حق ندارد جریان اصلاحات را به قهر با صندوق رای متهم کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۱۱

رییس کمیته راهبردها و برنامه‌ریزی جبهه اصلاحات ایران گفت: هیچ‌کس حق ندارد جریان اصلاحات را به قهر با صندوق رای متهم کند. جریان رقیب، گویی باورش شده که انتخابات باید غیررقابتی، فاقد معنا و غیرآزاد بوده و جبهه اصلاحات باید در چنین فضایی شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری، رییس کمیته راهبردها و برنامه‌ریزی جبهه اصلاحات ایران در نشست خبری هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران گفت: جریان سیاسی رقیب اصلاح طلبان حق ندارد اصلاح طلبان را متهم به عبور از انتخابات کرده و برچسب قهر یا تحریم انتخابات را به این جریان سیاسی بزند، چراکه جریان اصلاح طلبی تمامی رویکردها، راهبردها و راهکارها برای حل مسائل ایران و عبور از بحران های موجود را از دریچه انتخاباتی که منبعث از اراده عمومی باشد دانسته و انتخابات کانونی ترین و اولویت اصلی پروژه های خود تعریف کرده است.

وی ادامه داد: جریان رقیب که تمام ساحت‌های قدرت را تصاحب کرده و برای کم اثر کردن و بلکه بی‌اثر کردن نهادهای انتخابی همه اهتمام خود را به خرج داده است و موجبات دلسردی جامعه نسبت به انتخابات را فراهم کرده، خود متهم اصلی نفی انتخابات است نه جریان اصلاح طلبی که برای حل مسائل ایران راهی جز بازگشت به مردم و اراده عمومی نمی‌شناسد.

به گفته عضو هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران، علیرغم کم اثر کردن انتخابات پیش رو توسط رقیب، جبهه اصلاحات ایران مبتنی بر شیوه‌های دموکراتیک و بحث و تبادل نظرهای مبسوط و طولانی، تصمیم به تصویب راهبرد انتخاباتی گرفته است و به جبهه اصلاح طلبان استان ها ابلاغ کرده است تا در صورت وجود کاندیدا درخصوص ارائه لیست انتخاباتی خود تصمیم گیری کنند و به هیچ عنوان بحث قهر و تحریم انتخابات را مصوب نکرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز