خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

بیش از ۹۷ درصد مردم نظام و انقلاب را قبول دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۲۷۵

ما مسئولان باید بیشتر به آرمان‌ها پایبند شویم

وزیر دادگستری گفت: بیش از ۹۷ درصد مردم نظام و انقلاب را قبول دارند اگر کوتاهی باشد از ما مسئولان است و باید جبران کنیم به نظر من مردم هیچ موقع این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور گسترده مردم گفت: فکر می‌کنم این روزها که سالروز پیروزی انقلاب است باید خاطرات ایام انقلاب را مرور کنیم و اهداف و آرمان‌های نظام را مرور کنیم و ببینیم که ما مسئولان و مردم چقدر به این آرمان‌ها پایبند بودیم.

وی ادامه داد: معتقدم که مردم در پایبندی به آرمان‌های امام که یکی از آن حضور در راهپیمایی و انتخابات است خیلی جدی مانده اند اما فکر می‌کنم ما مسئولان باید بیشتر به آرمان‌ها پایبند شویم و زمینه حضور مردم را فراهم کنیم آن هم با خدمت صادقانه است یعنی اگر ما بتوانیم وضعیت زندگی مردم‌ را بهتر تامین کنیم و آسایش و آرامش را برایشان فراهم کنیم،  مردم هیچ موقع از این نظام و انقلاب رویگردان نیستند.

وزیر دادگستری یادآور شد: یک تعداد بسیار محدود از ابتدا شاید مشکل دارند که انقدر محدود و کم هستند که بسیار کم است اما غالب مردم جامعه که بیش از ۹۷ درصد مردم نظام و انقلاب را قبول دارند اگر کوتاهی باشد از ما مسئولان است و باید جبران کنیم به نظر من مردم هیچ موقع این نظام و انقلاب را رها نمی‌کنند و ان‌شاالله همچنان که امروز در راهپیمایی شرکت کردند امیدواریم در انتخابات هم با شور شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز