خبرگزاری کار ایران

امیر سیاری:‌

حرکت متهورانه نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ نشان سرافرازی همه ارتشیان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۰۹۴

معاون هماهنگ کننده ارتش طی پیامی، روز نیروی هوایی را به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در پیامی خطاب به امیر سرتیپ خلبان ستاد حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک «همرزم» نوشته است: « نوزدهم بهمن ماه؛ سالروز پیمان و بیعت تاریخی کارکنان ولایی و با بصیرت نیروی هوایی ارتش با امام و امت خداجوی و پا خاسته علیه طاغوت حماسه عظیم را در تاریخ این مرز و بوم به یادگار گذاشت. افتخاری که با پیشتازی در پیوستن به انقلاب، همراه شدن با صفوف مردم و بیعت با امام عظیم‌الشان انقلاب در کارنامه نیروی هوایی می‌درخشد. بی تردید حرکت متهورانه نیروی هوایی در۱۹ بهمن ۱۳۵۷ نشان سرافرازی همه ارتشیان است و نه تنها در خاطر نسل انقلاب بلکه در اذهان نسل های آتی این کشور نیز همیشه به عنوان یک حماسه جاویدان متجلی و منور خواهد بود.

ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجرو با درود و صلوات بر روح پر فتوح بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و ارواح طیبه شهیدان والامقام، فرارسیدن نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی و حسن تقارن آن با مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، را به جنابعلی و احاد همرزمان ولایی آن نیرو تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و از درگاه خدای متعال، توفیق روز افزونتان را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مسلئت می‌نمایم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز