خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی‌فرد خبر داد:

تجهیز یگان‌های پدافندی به نسل جدید پهپادها در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۸۸۸

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت های مختلف رزمی تجهیز می شوند که توان بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد؛ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش بازدید و آمادگی تجهیزاتی و توان دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید گفت: رشد و ارتقای سامانه‌های بومی پدافند در دستور کار جدی پدافند هوایی ارتش است و یقیناً نقش منحصر به فرد پدافند در دفاع از مرزهای هوایی کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به خودکفایی کامل پدافند در زمینه تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی، اظهار داشت: پیشرفت فناوری در مجموعه پدافند همگام با دانش روز در حال ارتقا و بهینه شدن است و بخش گسترده‌ای از این تجهیزات در داخل کشور طراحی و تولید می‌شود.

صباحی‌فرد ادامه داد: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت‌های مختلف رزمی تجهیز می‌شوند که توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می‌دهد.

وی انجام مداوم رزمایش‌های متعدد را در آمادگی پدافند حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: پدافند همواره جلوتر از تهدیدات در حال حرکت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز