خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکری:

بر اثر ندانم کاری‌های مدیران پرمدعا مردم استان اصفهان میان زمین و آسمان مانده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۴۳

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه مردم از مشکلات متعدد خشکسالی و زیست محیطی و ندادن حقآبه استان اصفهان به ستوه آمده اند، گفت: مدیران پرمدعا با کارهای بچه گانه خود استان را زمین گیر کرده اند.

به گزارش ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۹ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص مشکلات ناشی از ضعف شدید مدیریتی در استان اصفهان، گفت: در کنار مشکلات شاهد درگیری و تعارض میان مدیریت استان و وزیر نیرو هستیم به نوعی که به قول معروف گل بود به سبزه نیز آراسته شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از مشکلات متعددی از جمله پیامدهای خشکسالی، ندادن حقآبه استان اصفهان، مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا به ستوه آمدند، تاسف بیشتر از آن جایی است که این مدیران پرمدعا با کارهای بچه گانه خود استان را زمین گیر کردند، بر اثر ندانم کاری ها مردم استان میان زمین و آسمان مانده اند که عاقبت چه خواهد شد. از وعده های رنگارنگی که به مردم قبل از گرفتن پست ومقام داده شد و حالا هم انگار نه انگار.

وی افزود: بنده به نمایندگی از مردم استان اصفهان با صدای بلند می گویم مشکلات را بیشتر نکنید، ما مردم استان اصفهان از طلا گشتن پشیمان گشته ایم، مرحمت کنید ما را مس کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز