خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پیشکسوتان نیروی هوایی سرمایه های کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۹۵

امیر سرتیپ واحدی در دیدار با پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان نیروی هوایی سرمایه‌های کشور هستند که باید از تجربیات این عزیزان در امور مختلف استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با 30 تن از جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی هوایی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده و تاکید بر نقش موثر پیشکسوتان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: پیشکسوتان نیروی هوایی ارتش در همه عرصه‌ها از انقلاب اسلامی تا دفاع مقدس و همچنین در جهاد خودکفایی و غلبه بر تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند.
امیر سرتیپ واحدی با اشاره به رشادت‌های خلبانان در طول دفاع مقدس گفت: مردم ایران با مقاومت جانانه‌شان و در سایه توکل به خدا، رهبری امام و ایثارگری رزمندگان، اجازه ندادند یک وجب از خاک عزیزمان در جنگ تحمیلی به تصرف دشمن درآید و این اتفاق با رشادت‌های شما و صبر خانواده هایتان به وقوع پیوست.
وی همچنین با بیان اینکه باید از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استفاده کرد، تصریح کرد: پیشکسوتان نیروی هوایی سرمایه‌های کشور هستند که باید از تجربیات و همچنین خاطرات این عزیزان در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس استفاده شود.
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: بر اساس نقشه راه تعریف شده در نیروی هوایی ارتش برنامه‌هایی برای ثبت خاطرات و تجربیات خلبانان هشت سال دفاع مقدس مانند مصاحبه‌های مکتوب و تلویزیونی در نظر گرفته شده است که خیلی از این برنامه‌ها در طول سال‌های گذشته به انجام رسیده‌اند و در آینده نیز افزایش پیدا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز