خبرگزاری کار ایران

۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در حوزه قضایی فورگ شهرستان داراب کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۱۱۰

رئیس کل‌دادگستری استان‌فارس گفت: با کشف دپوی ۱۰۰ هزار لیتری گازوئیل قاچاق در یخش فورگ شهرستان داراب یکی از باند‌های فعال قاچاق سوخت در جنوب شرق استان فارس کشف و منهدم شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی گفت: در پی اقدامات نامحسوس انجام شده شب گذشته با هماهنگی مقام قضایی ضابطین به مخفیگاه قاچاقچیان وارد شدند و مخازن بزرگ دپوی گازوئیل در تعدادی از منازل فاقد سکنه کشف کردند.

حجت الاسلام موسوی همچنین از دستگیری ۶ نفر عوامل دست اندر کار در این قاچاق سازمان یافته خبر داد و افزود: پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت تکمیل تحقیقات در اختیار ضابطین قرار گرفتند و پرونده جهت ادامه مراحل قانونی به اداره تعزیرات شهرستان داراب ارجاع شد.

رئیس شورای قضایی استان فارس برخورد با انواع قاچاق و جرایم اقتصادی را یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی خواند و خاطر نشان کرد: متاسفانه قاچاق سوخت یکی از آسیب‌های اجتماعی در منطقه جنوب شرق فارس است که یکی از علل آن همجواری این مناطق با استان‌های ساحلی و مرزی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت است.

وی افزود: به روسا، دادستان‌ها و مسئولان تعزیرات حوزه‌های قضایی این منطقه تاکیدات ویژه‌ای جهت برخورد قاطع و بی اغماض با قاچاقچاق انجام داده ایم که کشف شب گذشته مقادیر زیادی از سوخت نمونه همکاری و تعامل ویژه دادگستری، ضابطین و تعزیرات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز