خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع؛

انبوهی از پهپادهای راهبردی به سازمان رزم ارتش ملحق شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۴۳۴

انبوهی از پهپادهای راهبردی تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری ارتش، با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چند نقطه از کشور به سازمان رزم ارتش ملحق شد.

به گزارش ایلنا، آیین الحاق انبوهی از پهپادهای راهبردی رزمی، شناسایی، انهدامی و راداری طراحی و تولید شده توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاری ارتش با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، برگزار شد.

در این مراسم، انواع پهپادهای راهبردی چند منظوره ابابیل۴ و ابابیل ۵ با قابلیت اجرای انواع ماموریت های شناسایی، مراقبت، جنگ الکترونیک، جمع آوری اطلاعات سیگنالی، رزمی و همچنین پهپاد های آرش و باور با قابلیت اجرای ماموریت انهدامی، دور برد و نقطه زن و نیز پهپاد جت کرار با قابلیت اجرای انواع ماموریت‍های هدف، رزمی و رهگیر هوایی به سازمان رزم ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شد.

پهپادهای ارتقا یافته تحویلی، به سامانه‌های خود حفاظتی و ضد جنگال، ناوبری چندگانه بومی و تسلیحات هوشمند نقطه زن تجهیز شده و دارای قابلیت ویژه و روز آمد در بهره گیری ترکیبی با سایر سامانه های سلاح و عملیات شبکه محور هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز