خبرگزاری کار ایران

رئیسی در آیین دریافت استوارنامه سفیر جدید بوسنی و هرزگوین:

همکاری و انسجام کشورهای اسلامی می‌تواند ماشین جنایت رژیم صهیونیستی را متوقف کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۲۹

رئیس‌جمهور با اشاره به گذشت ۱۰۹ روز از دور اخیر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم و مقتدر غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۲۵ هزار نفر که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: همکاری و انسجام کشورهای اسلامی می‌تواند باعث توقف ماشین جنایت، کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حامیان او شود.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در آیین دریافت استوارنامه نیاز چارداکلیا، سفیر جدید بوسنی و هرزگوین، روابط دو ملت را متکی بر نزدیکی و باورهای قلبی دو ملت توصیف کرد و گفت: گسترش روابط و ارتقای سطح همکاری‌ها میان ایران و بوسنی و هرزگوین به نفع هر دو کشور و ملت است و امیدوارم جنابعالی در این مسیر موفق باشید.

وی در ادامه با اشاره به سابقه عنادورزی مستکبرین با ملت بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: در صورتی که دخالت علیه مسلمانان وجود نداشته باشد، مانند آنچه امروز در سرزمین فلسطین شاهد هستیم، مسلمانان می‌توانند در کنار یکدیگر زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند، لذا باید در مقابل این دشمنی‌ها و جنایات و مظالم ایستادگی و مقاومت کرد.

رئیس‌جمهور با اشاره به گذشت ۱۰۹ روز از دور اخیر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم و مقتدر غزه و به شهادت رسیدن بیش از ۲۵ هزار نفر که بیشتر آنان را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: همکاری و انسجام کشورهای اسلامی می‌تواند باعث توقف ماشین جنایت، کشتار و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و حامیان او شود.

نیاز چارداکلیا، سفیر  نیز با بیان اینکه مردم کشورش هیچ‌گاه کمک‌ها و حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران در روزهای سخت خود را فراموش نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: بوسنی و هرزگوین خواستار گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های سازنده فیمابین است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز