خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در گفت‌وگو با فیدان:

مبارزه قاطع با گروه‌های تروریستی مسؤلیت مشترک همه کشورهای منطقه است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۰۰۴

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوند خورده است و مبارزه مشترک و قاطع با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است.

به گزارش ایلنا، هاکان فیدان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به برخی حواث روزهای اخیر، حفظ و تقویت مناسبات برادارانه میان کشورهای منطقه را ضروری دانست.

امیرعبداللهیان نیز با تاکید بر رویکرد تغییرناپذیر دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر گسترش مناسبات با کشورهای همسایه با هدف تأمین منافع مردم منطقه اظهار داشت: امنیت کشورهای منطقه به هم پیوند خورده است و مبارزه مشترک و قاطع با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است.

در این گفت‌وگو وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورش برای میزبانی از رئیس جمهور ایران در آینده نزدیک با هدف برگزاری هشتمین نشست شورای عالی روابط دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

امیرعبداللهیان نیز با یادآوری عزم راسخ دولت جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مناسبات با ترکیه ابرار امیدواری کرد سفر آقای دکتر رئیسی به آنکارا در آینده نزدیک نقش مؤثری در افزایش روابط بویژه در بعد اقتصادی و تجاری و ارتقا امنیت منطقه‌ای داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز