خبرگزاری کار ایران

مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به مشکلات حقوقی بیش از ۳۱۰ نفر رسیدگی کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۳۵۱

با رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۳۱۰ نفر از شهروندان در جریان سی و ششمین برنامه ملاقات‌های مردمی رئیس کل دادگستری استان تهران آمار اشخاصی که فقط در جلسات انجام شده در مجتمع قضایی امام خمینی حضور یافته اند به بیش از ۷ هزار نفر رسید.

به گزارش ایلنا، با انجام سی وششمین برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان تهران که با حضور معاونین و هیئت قضایی همراه بود آمار افرادی که توانسته اند در این جلسات حاضر و بی واسطه با رئیس کل دادگستری استان تهران و معاونین قضایی وی دیدار کنند به بیش از ۷ هزار نفر رسیده است.

در این نشست رئیس کل دادگستری به همراه هیئت قضایی متشکل از قائم مقام، معاونین قضایی، معاونین رئیس کل محاکم و دادستان تهران در جهت «تکریم عینی و عملی مراجعان» و «ارائه خدمت شایسته» به مراجعان، ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات بیش از ۳۱۰ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری مسائل مطروحه صادر کردند.

بررسی درخواست یک واحد تولیدی دانش بنیان در خصوص طرح دعوای ملک مورد استفاده برای این واحد و دستور بررسی رئیس کل دادگستری استان تهران و همچنین پیگیری پروانه‌های جعل مدرک و مدارج دانشگاهی یک متخصص جراح و صدور دستورات قانونی به سرپرست مجتمع قضایی دادگاه‌های تجدید نظر از جمله پرونده‌های مطرح شده توسط مراجعین بود که توسط رئیس کل دادگستری استان تهران بررسی و پاسخگویی شد.

درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات، تسریع در اجرای احکام صادره و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیکی برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

شهروندان تهرانی می‌توانند برای ثبت درخواست ملاقات با رئیس کل و معاونین قضایی دادگستری استان تهران از طریق درگاه «سامانه ارتباطات مردمی دستگاه قضایی» به نشانی www.Same.eadl.ir مراجعه نمایند، ارائه خلاصه روند پرونده و بعضا گزارشی از اقدامات صورت گرفته به مسئولان قضایی موجب می‌شود تا دستورات و ارشادات قضایی به صورت مناسب‌تر ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز