خبرگزاری کار ایران

کرمی در تذکر شفاهی:

وزیر جهاد کشاورزی مشکل گوجه کاران دشتستانی را برطرف کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۵۵

نماینده مردم دشتی در مجلس گفت: آقای وزیر جهاد کشاورزی مشکل گوجه کاران دشتستانی را برطرف کنید.

به گزارش ایلنا، غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: جناب آقای وزیر آیا درآمد چند ریالی از محل اخذ صادرات چند کامیون گوجه برای شما و دولت مهم شده است؟ یا اینکه درخواست همه کشاورزان شهرستان دشتستان و مسئولان استانی برای شما محلی از اعراب ندارد؟

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: نابودی کشاورزان و گوجه کاران برای شما مهم نیست؟ مگر در جلسه دیروز قول نداده بودید مشکل گوجه کاران را حل می کنید؟ آیا این حل مشکل بوده است؟ تعجب می کنم خودتان از نزدیک شاهد از بین رفتن دست رنج کشاورزان هستید چرا اینگونه برخورد می کنید؟ تاخیر یک روزه هم برای گوجه کاران مهم است و مطالبه جدی آن ها حذف کلی این عوارض بوده است و نگران بازار شمال تهران هم نباشید.

وی خطاب به وزیر نیرو، بیان کرد: مطالبه جدی نخل داران تنگستانی حذف حق اشتراک مازاد بوده است که از آن ها اخذ می شود چرا که آبی به آن ها داده نمی شود که حق اشتراک از آن ها گرفته شود. متاسفانه این امر برخلاف قانون و با زور دریافت می شود و باید به این موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز