خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

مشکل تامین دارو برای بیماران خاص برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۹۰۳

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، گفت: مشکل تامین دارو برای بیماران خاص برطرف شود تا مشکل جدی برای آن ها ایجاد نشود.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: باید مشکل کمبود دارو را با تشکیل معاونت جدیدی در ریاست جمهوری برای حل اختلاف میان مدیران برطرف کرد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختلافاتی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در موضوع دارو وجود دارد بنابراین ریاست جمهوری می تواند معاون حل اختلاف تعیین کند تا با برطرف کردن اختلاف بین آن ها مشکلات را نیز حل کرد.

وی بیان کرد: مشکلاتی برای تامین دارو بیماران خاص وجود دارد، برخی از داروها برای این عزیزان و بیماران خاص همچون بیماران پیوندی و یا پانسمان از کشور خاصی برای بیماران پروانه ای باید تامین شود بنابراین رئیس مجلس شورای اسلامی می تواند جلسات مشترکی با نهادهای مختلف همچون وزارت امور خارجه و هلال احمر تشکیل دهد تا مشکل این بیماران برطرف شود زیرا اگر داروی این بیماران به موقع تامین نشود با مشکل عدیده مواجه خواهند شد.

حاجی دلیگانی عنوان کرد: در موضوع درمان، منکر معروف شده است و در برخی از بیمارستان ها که به نهادهای خوبی هم وابسته هستند تا دلار از بیمار نگیرند، بیمار را عمل و یا درمان نمی کنند لذا وزارت بهداشت باید در این رابطه چاره ای بیاندیشد و اگر تعرفه ها دارای اشکال هستند آن را اصلاح کند و اینکه تا دلار و یا سکه ای از بیمار نگیرند آن را درمان نمی کنند یک معضل اساسی برای کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز