خبرگزاری کار ایران

علی ربیعی:

حادثه تروریستی کرمان را نباید به یک حرکت تروریستی ساده تقلیل داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۲۰۸

سخنگوی دولت دوازدهم با اشاره به حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: معتقدم این حادثه را نباید به یک حرکت تروریستی ساده تقلیل داد. تروریسم در این سطح، حاکی از یک برنامه‌ریزی برای دنبال کردن اهدافی شوم‌تر و بزرگتر است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در پیامی با تسلیت به ایران نوشت: 

فاجعه تروریستی بی‌سابقه گلزار شهدای کرمان، هموطنان ما را داغدار کرد و غم سنگینی بر دل ایرانیان فارغ از تفاوت‌ها برجای گذاشت.

معتقدم این حادثه را نباید به یک حرکت تروریستی ساده تقلیل داد. تروریسم در این سطح، حاکی از یک برنامه‌ریزی برای دنبال کردن اهدافی شوم‌تر و بزرگتر است.

بدیهی است فراتر از تلاش‌های مسئولان برای یافتن عوامل و خشکاندن ریشه‌های آن با در نظر گرفتن کلیه اهداف و سناریوهای ممکن، نیازمند یک تبیین در سطح امنیت ملی هستیم. 

این حادثه تلخ تلنگری است که یکبار دیگر هوشیاری تک تک ایرانیان را به رغم فراز و نشیب‌ها، فشارها و ناملایمات برمی‌انگیزد و به یادمان می‌آورد که چه راه سختی را پیموده‌ایم تا امروز ملتی بزرگ و متحد باشیم. به فراموشی نسپردن این حقیقت، می‌تواند مانعی مرتفع را در برابر به ثمر رسیدن اهداف پلید این حرکت و حتی تکرار آن از میان بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز