خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی:

نیروهای امنیتی ما انتقام شهدای کرمان را از تروریست‌ها خواهند گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۱۴۴

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: این حرکت را یک حرکت کور و از سر استیصال می‌دانیم آن‌ها به جای اینکه در میدان نبرد با ملت ایران مبارزه کنند در یک حرکت کور تروریستی از زنان و مردان و کودکانی که آمده بودند تا از قهرمان ملی خودشان تجلیل کنند، انتقام گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود جلال زاده در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: ساعت ۱۵ بعداز ظهر اولین بمب منفجر شد. تا الان هیچ گروه تروریستی مسئولیت این حادثه را نپذیرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در تماسی که با مقامات امنیتی ذی‌ربط برقرار کردم تمامی نیروهای امنیتی حاضر در استان و تهران تمامی تلاش و هم و غم خودشان را مصروف کردند که تمامی ردپا و همه آن چیزی که به این حرکت تروریستی مربوط می‌شود، را از نزدیک دنبال کنند و قطعا انتقام شهدای گلزار کرمان را نیروهای امنیتی ما از تروریست‌ها خواهند گرفت.

وی افزود: در گفت‌وگویی که با همکارانم در دستگاه‌های امنیتی داشتیم عرض کردم ما باید تلاش کنیم اولا حادثه را در کرمان مدیریت و کنترل کنیم، احیانا از تکرار این حادثه چه در این منطقه و مناطق دیگر که برای ما بسیار با اهمیت است، جلوگیری کنیم.

جلال‌زاده تاکید کرد: این حرکت را یک حرکت کور و از سر استیصال می‌دانیم آن‌ها به جای اینکه در میدان نبرد با ملت ایران مبارزه کنند در یک حرکت کور تروریستی از زنان و مردان و کودکانی که آمده بودند تا از قهرمان ملی خودشان تجلیل کنند، انتقام گرفتند.

وی گفت: در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حال اعزام هیاتی به منطقه هستیم و همکاران ما مقدمات این اعزام را آماده می‌کنند و هفته آینده جلسه‌ای را  در مجلس برای بررسی و تجزیه و تحلیل این حادثه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز