خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد؛

دانش‌افزایی و پژوهش محوری عامل اصلی اقتدار پدافند هوایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۶۰۱

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه دانش‌افزایی و پژوهش محوری عامل اصلی اقتدار پدافند هوایی است، اظهار داشت: به همت جوانان دانشمند، کارکنان متخصص و فنی نیروهای مسلح در مراکز علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، بازدارندگی و اقتدار نظام اسلامی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (شنبه) در جشنواره امام علی (ع) این نیرو در جمع دانش‌پژوهان، مدیران و فرماندهان پدافند هوایی ارتش با تشریح عملکرد و مقایسه پدافند هوایی کشورمان در دوران جنگ تحمیلی و شرایط فعلی، گفت: تجهیزات بومی پدافند هوایی برگ برنده کشورمان در عدم وابستگی و رویارویی با قدرت‌های برتر جهان است؛ پدافند هوایی ایران امروز از قدرت‍های برتر منطقه است و قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند.
امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به اینکه فناوری و پیشرفت علمی به‌ویژه در عرصه نظامی به‌صورت لحظه‌ای اتفاق می‌افتد و لحظه‌ای تعلل موجب پشیمانی غیر قابل جبران می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز شاهد فناوری‌های نوظهور در حوزه علوم پدافندی به‌ویژه در عرصه پهپادی و موشک‌های برد بلند هستیم که قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توانمندی و موفقیت اخیر این نیرو در رزمایش پهپادی ارتش و طرح پهپادی رسول که بازتاب زیادی در عرصه جهانی داشت، افزود: کشورهای برتر در مقوله دانش و پژوهش با انحصارطلبی علمی، سعی در عدم دستیابی سایر کشورها به فناوری روز دارند؛ اما کشورمان با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی مراکز علمی، آموزشی و دانش‌بنیان توانسته است با وجود تمامی تحریم‌ها در ابعاد مختلف همگام با فناوری روز دنیا قدم بردارد.
وی با بیان اینکه دانش‌افزایی و پژوهش محوری عامل اصلی اقتدار پدافند هوایی است، اظهار داشت: به همت جوانان دانشمند، کارکنان متخصص و فنی نیروهای مسلح در مراکز علمی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، بازدارندگی و اقتدار نظام اسلامی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: تقویت روزافزون بنیان‌های فکری، تحقیقاتی و پژوهشی در ارتش موجب اقتدار دفاعی کشورمان و ارتقا توان رزمی مجموعه پدافند هوایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز