خبرگزاری کار ایران

مرتضوی:

استقبال مردمی از کالابرگ الکترونیکی هر ماه بیشتر می‌شود/ اگر قانون بیمه کارگران ساختمانی در جایی اجرا نمی‌شود، حتما به ما گزارش کنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۷۴۸

وزی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الحمدلله طرح کالابرگ الکترونیکی هم از حیث بازتاب‌ها و هم از حیث فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها به شدت توسعه پیدا کرده است هر ماه از ماه دیگر استقبال مردمی بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید صولت مرتضوی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد تعاونی‌ها گفت: اصل بر این است تعاونی‌ها کارشان را خوب انجام می‌دهند.

وی در مورد پیوستن شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به سامانه مؤدیان مالیاتی گفت: تمام شرکت‌های ما هم متصل هستند و هم در وقت قانونی مالیات خود را پرداخت می‌کنند اگر رصد کنید شرکت‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کمترین بدهی معوق را به سازمان امور مالیاتی دارند و فرآیند بسیار مطلوب است.

وزیر  کار در پاسخ به این سوال که آیا در شب یلدا به پویش یلدای مهربانی پیوستید، گفت: این کار یک کار اداری و دولتی نیست کار شخصی است قطعا همکاران ما در وزارت کار در زمره کسانی هستند که به یلدای مهربانی پیوسته‌اند. ما هم سعی می‌کنیم وظیفه ملی خود را به خوبی انجام دهیم.

مرتضوی در مورد بیمه کارگران ساختمانی و اینکه از یک طرف برخی می‌گویند کارگران جدید بیمه نشدند از طرف سازمان تامین اجتماعی همچنان دارد حق بیمه را دریافت می‌کند و بیمه‌گذار جدید جذب نمی‌کند، گفت: قانون توسط ریاست جمهوری ابلاغ شده است و از تاریخ ابلاغ طبق قانون ضمانت اجرا دارد و سازمان تامین اجتماعی هم در سراسر کشور به تمام شعبات خود ابلاغ کرده و قطعا و حتما دارد اجرا می‌شود اگر در جایی اجرا نمی‌شود حتما به ما گزارش کنید پیگیری می‌کنیم.

وی در مورد کالابرگ الکترونیک هم گفت: الحمدلله طرح کالابرگ الکترونیکی هم از حیث بازتاب‌ها و هم از حیث فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایر فروشگاه‌ها به شدت توسعه پیدا کرده است هر ماه از ماه دیگر استقبال مردمی بیشتر می‌شود. این آمادگی هست که چنانچه آحاد ۷ دهک اول بخواهند از این مزیت استفاده کنند، حتما کمک شود منابع آن هم پیش‌بینی شده است. بدون هیچ تاخیری قدر و سهم یارانه تشویقی هم به حساب کاربران تزریق می‌شود و مشکلی نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز