خبرگزاری کار ایران

شریعتی در صحن علنی:

نمی‌توانیم به سادگی از اتفاقات رخ داده در کشور بگذریم/ اخباری از خیانت‌های پشت پرده در دولت‌های منطقه به گوش می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۲۹۰

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات رخ داده اخیر در کشور، گفت: اخباری از برخی از خیانت های پشت پرده در دولت های منطقه به گوش می رسد که ضرورت هوشیاری بیشتر دستگاه دیپلماسی و فعالیت بیشتر این دستگاه را طلب می کند کما اینکه این دستگاه فعالیت های بسیار خوبی هم تاکنون داشته است.

به گزارش ایلنا، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: نمی توانیم به سادگی از اتفاقات رخ داده در کشور بگذریم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: اخباری از برخی از خیانت های پشت پرده در دولت های منطقه به گوش می رسد که ضرورت هوشیاری بیشتر دستگاه دیپلماسی و فعالیت بیشتر این دستگاه را طلب می کند کما اینکه این دستگاه فعالیت های بسیار خوبی هم تاکنون داشته است.

شریعتی در ادامه گفت: دشمن روز گذشته تلاش کرد تا هجمه ای را به ملت ایران تحمیل کند، البته به خاطر ناکامی هایی که در روزهای گذشته داشت قصد داشت از مردم انتقام بگیرد لذا اینگونه مسائل اولویت کشور است و این موضوعات باید از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون انرژی ماموریت داده شود تا به آن ها رسیدگی شود.

وی افزود: موضوعاتی از قبیل صدور مجوزهای کسب وکار، مالیات ها و  اصلاح ساختار نظام اصناف باید در اولویت مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز