خبرگزاری کار ایران

آیین دانش‌آموختگی خلبانان اف۴ در پایگاه هوایی شهید نوژه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۸۴۹

مراسم دانش آموختگی خلبانان اف۴ با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شکاری شهید نوژه همدان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش آموختگی خلبانان اف ۴ که در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان برگزار شد، با بیان اینکه دفاع ملت فلسطین از سرزمین و ملت خود با هر دلیل و منطقی مشروع است، گفت: همانطور که حضرت امام راحل (ره) فرمود، مسئله اول جهان اسلام فلسطین است و وظیفه ما و آحاد مسلمانان این است که بر این مسئله، پای بند و معتقد باشیم.

وی در ادامه افزود: نیروی هوایی ارتش مهد تربیت و پرورش خلبانانی فداکار، شجاع و غیور است که از جان و مال خود برای امنیت و استقلال کشور عزیزمان دریغ نمی‌کنند.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه امروز خلبانان توانمندی از این پایگاه فارغ التحصیل شده‌اند که نقش کلیدی در آینده روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند داشت، خاطرنشان کرد: امروز وظیفه شما خلبانان عزیز بسیار حساس‌تر و دقیق‌تر نسبت به گذشته شده است که لازم است با بصیرت بیش از پیش در این راه قدم بردارید.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مرادبکی ارشد نظامی ارتش، امیرسرتیپ دوم خلبان فضل الله جاویدنیا و امیرسرتیپ دوم خلبان ناصر رضوانی حضور داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز