خبرگزاری کار ایران

رحمانی در موافقت با کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳:

رشد حقوق ۱۸ تا ۲۰ درصدی از نقاط قوت بودجه سال ۱۴۰۳ است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۹۹۹

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: در بودجه ۱۴۰۳ عدالت در پرداخت رعایت شده است. رشد حقوق ۱۸ درصدی تا ۲۰ درصدی بازنشستگان نیز در این بودجه دیده شده است که می توان گفت از نقاط قوت بودجه سال ۱۴۰۳ است.

به گزارش ایلنا،  رجب رحمانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، گفت: با توجه به شرایط کشور و شرایط منطقه و بحث انسجام قوا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بودجه از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این بودجه از نقاط قوت بسیار مناسبی برخوردار است یکی از نقاط قوت کاهش کسری تراز عملیاتی است نباید انصاف را از دست بدهیم کاهش کسری تراز عملیاتی این دولت نیست یک مقدار مسائل دولت‌های قبل نیز در میان بوده است.

وی افزود: یکی دیگر از نقاط قوت عدم پیش بینی منابع سوری در بودجه می‌باشد در بودجه سال گذشته در فروش اموال ۱۲۰ همت در نظر گرفته شده بود که در سال آینده ۶۰ همت در نظر گرفته شده که اقدام خوبی است.

رحمانی بیان کرد: بودجه واقعی دیده شده است امکان تحقق آن بالاست عدم وابستگی به نفت نیز کم شده است ما در بررسی کلیات لایحه بودجه قرار داریم و در جزئیات نظرات خود را بیان کنیم همچنین در این بودجه عدالت در پرداخت نیز ایران رعایت شده است. رشد حقوق ۱۸ درصدی تا ۲۰ درصدی بازنشستگان نیز در این بودجه دیده شده است که می توان گفت از نقاط قوت بودجه سال ۱۴۰۳ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز