خبرگزاری کار ایران

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان:

جهان تشنه برقراری عدالت و مجازات ناقضین حقوق بشر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۸۲

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان تاکید کرد: جهان در انتطار و تشنه برقراری حقوق حقه بشر و برقراری عدالت و مجازات ناقضین آن است.

به گزارش ایلنا، حسن کاظمی قمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: روز تولد ‎اعلامیه جهانی حقوق‌ بشر، روز بازخواست از ‎بزرگترین ناقض حقوق‌بشر در افغانستان و جهان، یعنی ‎آمریکا است.

وی ادامه داد: مادامی که جنایات جنگی آمریکا و هم‌پیمانانش علیه مردم غیرنظامی و... مورد پیگرد قرار نگرفته، این اعلامیه همچنان یک سند سیاسی و در خدمت نظام سلطه باقی خواهد ماند.

به گفته نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، اعلامیه جهانی حقوق‌بشر اگر نتواند پژواک دادخواهی و متضمن عدالت برای هزاران کودک قربانی جنایت و اشغالگری آمریکا و اسراییل از افغانستان تا غزه باشد، صرفا یک مانیفست سیاسی برای تحکیم و تحمیل نظام سلطه است.

کاظمی قمی با بیان اینکه دنیا همچنان با معضل نقض حقوق بشر توسط مدعیان  غربی آن در افغانستان، غزه و یمن روبرو است، اظهار داشت: جهان در انتطار و تشنه برقراری حقوق حقه بشر و برقراری عدالت و مجازات ناقضین آن است. 

وی افزود: ما به چیزی فراتر از یک اعلامیه برای دستیابی به عدالت و اعاده راستین حقوق واقعی بشر نیازمندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز