خبرگزاری کار ایران

سه واحد ویلای غیرمجاز در شهرستان آمل قلع‌وقمع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۲۱۹

رئیس کل دادگستری استان مازندران از قلع و قمع ۳ واحد ویلای غیرمجاز در روستای بیشه‌محله آمل خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری گفت: در راستای اجرای حکم قطعی موضوع ماده ۳ قانون اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ۳ واحد ویلایی در روستای بیشه‌محله که حکم قطعی آن صادر شده بود با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با همکاری نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی قلع و قمع شد.

وی تصریح کرد: با تخریب این ویلا‌ها در اراضی کشاورزی این شهرستان، اراضی زراعی و باغی به حالت اولیه بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز با هدف استمرار تولید و صیانت از اراضی کشاورزی پس از طی مراحل قانونی، با دستور قضایی و با حضور مسئولان ذی ربط انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری افزود: احداث بنا بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی است و طبق قانون با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز برخورد می‌شود، مالکان زمین‌های کشاورزی بدون اخذ مجوز‌های قانونی اقدام به تغییر کاربری اراضی خود ننمایند.

وی با انتقاد از برخی افراد سودجو که با ساخت و ساز غیرمجاز و با ساخت ویلا و خانه در اراضی کشاورزی سود کلانی بدست می‌آورند اظهار کرد: دستگاه قضایی استان قاطعانه درمقابل زیاده خواهی این افراد ایستاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز