خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی ارتش:

مسابقات ورزشی پیشکسوتان و جانبازان ارتش برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۶۵۰

امیر سرتیپ «محمودی» با بیان اینکه رقابت‌های ورزشی در عرصه بین‌المللی موجب ایجاد وحدت و انتقال فرهنگ‌ها می‌شود، گفت: سازمان تربیت بدنی ارتش مسابقات قهرمانی و دوره‌ای را در سطح پیشکسوتان، بازنشستگان و جانبازان برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در مراسم گردهمایی مشترک ورزشی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، یکی از راه‌های موفقیت‌آمیز برای تناسب اندام، سلامتی و مبارزه با بیماری‌ها را ورزش دانست و اظهار داشت: ورزش و آمادگی جسمانی، یکی از زمینه‌های آمادگی و موفقیت رزمندگان اسلام در عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود.

امیرسرتیپ محمودی افزود: امروز کارکنان ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار هم جمع شدند و وحدت، همدلی و برادری بین نیرو‌های مسلح را یادآوری کردند.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه رقابت‌های ورزشی در عرصه بین‌المللی موجب ایجاد وحدت و انتقال فرهنگ‌ها می‌شود، گفت: بنابراین هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی به دلیل تقویت روحیه جامعه، دارای اهمیت است.

امیر سرتیپ محمودی اضافه کرد: سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی نیز در این زمینه گام‌های بلند و مؤثری هم در بخش خانواده‌ها، هم در بخش سرباز‌ان و هم در بخش پایوران برمی‌دارد و مسابقات قهرمانی و دوره‌ای را خصوصاً در سطح پیشکسوتان، بازنشستگان(اعضای وابسته) و جانبازان برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز