خبرگزاری کار ایران

غریب‌آبادی:

کارگروه ویژه حقوقی پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۱۸۹

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایات رژیم صهیونیستی تشکیل شده است

به گزارش ایلنا، کاظم غریب‌آبادی بشر عصر امروز چهارشنبه در تجمع اعتراضی وکلا و حقوقدانان که در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان غزه، در میدان فلسطین برگزار شد، گفت: آنچه امروز در غزه شاهدیم، نتیجه چند دهه اقدامات وحشیانه، تجاوز و اشغال از سوی رژیم اسرائیل غاصب است که در اثر آن بیش از صدهاهزار فلسطینی شهید و مجروح شدند و میلیون‌ها نفر نیز آواره گردیدند.

وی ادامه داد: حضور وکلا در این تجمع حاکی از عزم جدی جامعه حقوقی برای پیگیری جنایات رژیم کودک کش و آپارتاید اسرائیل است همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند رژیم صهیونسیتی باید محاکمه شود.

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه از تشکیل کارگروه ویژه حقوقی قضایی پیگیری جنایات رژیم اسراییل خبر داد و اظهار داشت: حقوقدانان طرفدار مظلومان؛ از مسلمان و غیرمسلمان، علیه رژیم صهیونیستی طرح دعوا کنند.

غریب‌آبادی افزود: امروز آمریکا و غرب تمام قد در حمایت از رژیم صهیونسیتی ایستاده‌اند، امیدواریم کشورهای اسلامی نیز که تاکنون مواضع خوبی اتخاذ کرده‌اند، تنها به صدور بیانیه اکتفا نکنند، چرا که آنچه مردم فلسطین امروز نیاز دارند اقدام عملی برای توقف جنگ، ارسال کمک‌های بشردوستانه و محاکمه جنایتکاران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز