خبرگزاری کار ایران

بیانیه سفارت ایران در آلمان درخصوص تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۰۸

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان در بیانیه‌ای به اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و کشتار مردم غزه تاکید کرد: باید با توقف سریع قتل عام مردم بی گناه از توسعه ابعاد منطقه‌ای و جهانی این جنایت جلوگیری کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه مطبوعاتی به شرح زیر است: مظلومیت و آوارگی ملت بی‌پناه فلسطین سابقه‌ای هفتادوپنج‌ساله دارد. این سرزمین مقدس این روزها شاهد فصل جدیدی از ظلم و تجاوز از سوی اشغالگران است.

داستان فلسطین، داستان خاک نیست، داستان قومیت و ملیت و مذهب نیست ، بلکه آزمونی است برای سنجش پای بندی به اصول انسانی و اخلاقی همه وجدان‌های بیدار؛ از هر قوم و ملیت و مرام و مسلکی.

هفتاد و پنج سال اشغال و به‌کارگیری انواع ترفندهای سیاسی و نظامی، تنها موجب پیچیده‌تر شدن مشکلات و افزایش الام این ملت رنج کشیده شده است. مهم‌ترین تهدید دشمنان فلسطین، مردم بی‌پناهی هستند که به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه می باشند.

ملت فلسطین زنده است و زنده خواهد ماند. تحریم، محاصره، قطع اب و برق و جلوگیری از ارسال و غذا و دارو صرفاً ماهیت دشمنان را نمایش خواهد گذاشت. اما فلسطین را از پای درنخواهد آورد و  هیچ قدرتی  نخواهد توانست آرمان فلسطین را از مردم  این سرزمین بگیرد.

تاخیر و تعلل در رعایت حقوق تضییع شده ملت فلسطین منجر به افزایش دامنه تنش و بحران گردیده است، لذا باید با توقف سریع قتل عام مردم بی گناه از توسعه ابعاد منطقه ای و جهانی این جنایت جلوگیری کرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز