خبرگزاری کار ایران

در جریان رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش انجام شد؛

انهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۴۱

در ادامه اجرای مرحله عملیاتی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، پهپادهای رزمی نیروی دریایی ارتش با پرواز از عرشه یگان‌های سطحی نیروی دریایی ارتش با موفقیت اهداف از پیش تعیین شده در ساحل و دریا را مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش گفت: در این مرحله از رزمایش، پهپادهای انهدامی نیروی دریایی ارتش شامل باور ۵، ژوبین و آرش که از مبدأ دریا و عرشه یگان‌های سطحی نیروی دریایی ارتش در قالب ناودسته پهپادبر این نیرو در نقاط مختلف به پرواز درآمده بودند، با طی مسافت طولانی اهداف خود در ساحل و دریا را با موفقیت مورد اصابت قرار دادند.

وی افزود: پایش و رصد محیط پیرامونی در دریا و همچنین شناسایی اهداف دریایی نیز از دیگر ماموریت‌هایی بود که توسط پهپادهای عمود پرواز چمروش نیروی دریایی ارتش و از مبدأ یگان‌های شناور انجام شد.

شیخ تصریح کرد: تمرین پرواز پهپادهای شناسایی نیروی دریایی ارتش فراتر از مرزهای دریایی و ایجاد اشراف اطلاعاتی برای یگان‌های شناور از دیگر ماموریت‌های اجرا شده در این بخش از رزمایش بود و تحرکات یکان های فرامنطقه ای از نزدیک رصد و مستندسازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز