خبرگزاری کار ایران

به میزبانی نیروی زمینی ارتش برگزار شد؛

برگزاری نخستین همایش آماد و پشتیبانی نیروهای مسلح استان فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۷۸۳

نخستین همایش سراسری هم‌افزایی آماد و پشتیبانی نیرو‌های مسلح استان فارس، به میزبانی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا سهرابی فرمانده پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش در نخستین همایش آماد و پشتیبانی نیروهای مسلح استان فارس، با اشاره به اهداف این همایش گفت: هدف از اجرای این همایش، هم‌افزایی و همدلی نیرو‌های مسلح در راستای موضوعاتی همچون تغذیه، نگهداری و ترابری است، به همین دلیل اتحاد و همدلی بین نیرو‌های مسلح مستلزم کار‌های عملی و اجرایی است.
وی با بیان اینکه بایستی از امکانات بی بدیل و ظرفیت نیرو‌های مسلح بهره‌مند شویم، افزود: در حوزه تعمیر و نگهداری، وجود متخصصان و ظرفیت‌های ناب موجود در یگان‌های ارتش، سپاه و بسیج  می‌توانند کمک‌های شایانی در حوزه اقتصاد به نیرو‌های مسلح و حتی کشور کنند.
امیر سرتیپ سهرابی در ادامه با تاکید بر اینکه وظیفه ما در جنگ ترکیبی و اقتصادی، دفاع ترکیبی است، افزود: همه‌ ما به عنوان یک سربازی که در این جنگ ترکیبی و اقتصادی قرار گرفته‌ایم؛ در حوزه کارکنان آمادی می‌توانیم موفق عمل کنیم.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی ارشد نظامی ارتش در منطقه استان فارس نیز در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و هم افزایی نیرو‌های مسلح در شرایط بحران می‌تواند به شهروندان کمک قابل توجهی کند، گفت: هرگاه در سیل، زلزله و بلایای طبیعی نیرو‌های مسلح هماهنگ‌تر بودند، خدمات بهتری به شهروندان ارائه شده است.
وی با بیان اینکه این همایش در حوزه آماد و پشتیبانی برگزار شد تا راهکار‌ها و نحوه خدمات رسانی را بررسی کنیم، گفت: این هم افزایی علاوه بر خدمات رسانی امدادی در بخش تأمین امنیت هم می‌تواند به شهروندان کمک کند.

امیر سرتیپ دوم رضایی اظهار داشت: همدلی و اتحاد نیرو‌های مسلح استان فارس بعنوان الگویی برای کل کشور است .

سردار سرتیپ دوم یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و یادآور رشادت‌ها و جانبازی‌های هشت ساله ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: تاریخ پرافتخاری را پشت سر گذاشتیم، ۸ سال دفاع جانانه که موجب سربلندی و اقتدار امروز جامعه شده و امروز به فرمایش حضرت آقا یک گنجینه‌ای در اختیار ما قرار گرفته است.
وی بیان کرد: در طول دفاع مقدس، خصوصا دفاعی که در ۸ سال جنگ تحمیلی صورت گرفت، تفاوتی با دنیا داشتیم  چرا که همه کسانی که عشق به امام داشتند اعم از بسیج، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در این جنگ حضور یافتند و نقش آفرینی کردند و دفاع همه جانبه با هدف مقدس انجام گرفت و وجه تمایز و ماندگاری آن، همین بود.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس وحدت را هم در اوج خود دیدیم، ادامه داد: در شرایطی که همه‌ دنیا در تلاش برای سقوط نظامی جمهوری بودند، ملت دست به دست هم دادند و متحدانه در عملیات‌های بزرگی از جمله فتح خرمشهر، در اوج وحدت و هم افزایی تمامی نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: برخی اوقات بخشی از اعتبارات ما هدر می‌رود به دلیل اینکه از ظرفیت‌های همدیگر بهره‌مند نبودیم؛ و اگر این مهم به نحو احسنت با هم افزایی دنبال شود به اقتدار نیرو‌های مسلح کمک می‌کند و قدرت ما بالاتر می‌رود و مردم را خوشحال و دشمن را ناامید می‌کند.  

سردار بوعلی بیان کرد: نباید قدرت خود را در تک‌‌روی ببینیم چرا که از ظرفیت دیگر یگان‌ها باید استفاده کنیم زیرا ما در کنار هم برای اقتدار کشور جنگیده‌ایم و امیدواریم که نتایج این همایش الگویی برای سایر استان‌ها واقع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز